תקשורת ומדיה

ינון מגל קורץ לטייקון שנחת בישראל? "אילון הוא אח, הוא משלנו"

איש התקשורת הצבעוני התייחס היום, בהומור כהרגלו, בתכניתו הרדיו שלו לביקורו של הטייקון אילון מאסק וההאשמות שחטף האחרון לפיהן הוא "אנטישמי"
מערכת ice |  1
בן כספית ינון מגל (צילום גיא גלעד עבור 103fm)
התוכנית היומית הלוהטת של ינון מגל ובן כספית בתחנה 103FM ידעה רגעים קומיים בעבר והיום (שלישי) הגיע אחד נוסף שכזה, כאשר מגל הצליח להצחיק אפילו את כספית, כשהתייחס לביקורו הטייקון ואחד מהאנשים העשירים בעולם, אילון מאסק, בישראל. הוא התייחס למאסק בהקשר של השיח הרב סביבו בישראל, לאחר שהואשם באנטישמיות, בעקבות ציוץ ששיתף ברשת החברתית שלו.
תחילה התייחס מגל לשמו של מאסק ואמר לכספית "זה לא איילון, זה אילון, הוא לא ישראלי". בנוסף, התייחס מגל להאשמות כלפי מאסק ואמר: "הוא לא אנטישמי, להפך, הוא אוהב ישראל, הוא בצד הנכון, ליבו במקום הנכון".
בנוסף, אמר מגל: "אתם סתם, כל השמאל האולטרה קיצוני בארצות הברית, היהודים המטורללים הפרוגרסיביים בגלל שהוא בימין הופכים אותו לאנטישמי. אילון הוא אח, הוא שלנו, אנחנו אוהבים אותו, ליבו במקום הנכון".
אמירותיו של מגל לאורך השנים הגיעו לא פעם לכותרות מאחר והוא נחשב לאחד ממובילי דעת הקהל הגדולים במחנה הימין בישראל ולא מן הנמנע כי גם זה יצוטט רבות ברשת ה-X, שבאופן אירוני, שייכת למאסק.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ינון! אתה משעמםםם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    רוני 11/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומביך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    סגור