השוק

הכנסות של 642 מיליון שקל וצמיחה של 11%: רבעון חזק לקבוצת חילן

כמו חברות ועסקים רבים בישראל, גם חלק ניכר מעובדי קבוצת חילן גויסו למלחמה אך בקבוצה אומרים כי לא ניכרת פגיעה משמעותית בפעילות. ברקע המלחמה בחילן מדווחים על צמיחה של 11% בהכנסות ורושמים רבעון חזק
מערכת ice | 
אבי באום יו"ר חילן (צילום באדיבות חילן, ויקיפדיה, freepik)
קבוצת חילן העוסקת בטכנולוגיית מידע (IT), דיווחה היום (שני) על תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי ולתשעת החודשים הראשונים של שנת 2023. החברה דיווחה כי סך ההכנסות ברבעון השלישי הסתכמו בכ-642.1 מיליון שקל, צמיחה של כ-11.0% לעומת כ-578.2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. בתשעת החודשים הראשונים הסתכמו ההכנסות בכ-1,897.9 מיליון שקל, צמיחה של כ-17.2% לעומת הכנסות של כ-1,618.7 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
עוד דיווחה החברה כי הרווח התפעולי ברבעון השלישי הסתכם בכ-57.8 מיליון שקל (כ-9% מההכנסות), צמיחה של כ-15.5% לעומת כ-50.1 מיליון שקל (כ-8.7% מההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד. בתשעת החודשים הראשונים לשנת 2023 הסתכם הרווח התפעולי בכ-192.6 מיליון ש"ח, צמיחה של כ-18.0%, לעומת רווח תפעולי של כ-163.2 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.
בחברה דיווחו כי ההון העצמי המיוחס לבעלי מניות החברה הסתכם, נכון לתאריך 30 בספטמבר 2023 בכ-928.0 מיליון שקל, לעומת כ-833.2 מיליון שקל ליום 31 בדצמבר 2022. "הגידול בהון המיוחס לבעלי מניות החברה נובע מרווחי החברה בתקופה בקיזוז דיבידנד ששולם". אמרו בחברה.
אבי באום, יו"ר קבוצת חילן התייחס תחילה למלחמה ואמר: "אנו מסכמים את הרבעון השלישי, כאשר לצערנו שבוע לאחר סיומו פרצה מלחמת "חרבות ברזל". אנו מבקשים להשתתף בצער משפחות הנרצחים והנופלים, לשלוח איחולי החלמה מהירה לפצועים ולייחל לשובם הביתה של כל החטופים".
בנוסף, באום התייחס לתוצאות הכספיות של הקבוצה ואמר: "כ- 450 עובדים בקבוצה, המהווים כ-9% מסך המועסקים, גויסו למילואים בצו 8 עם פרוץ המלחמה. למרות זאת, אנו ממשיכים בעבודה סדירה גם בתקופה זו ואיננו רואים בשלב זה פגיעה מהותית בפעילות העסקית".
"בהתייחס לתוצאות הרבעון השלישי, אנו מציגים המשך מגמת צמיחה אורגנית משמעותית. נהנינו בתקופה זו מהמשך הגידול בביקושים למוצרי ושירותי הקבוצה וזאת  לצד המשך השקעה משמעותית בהרחבת הפעילויות העסקיות בתחומי הענן ואבטחת המידע". הוסיף.
לסיום, אמר: "הרבעון הרביעי מאופיין באופן מסורתי כדומיננטי והחשוב במגזר שיווק מוצרי תוכנה וקשה להעריך בשלב זה האם תהיה פגיעה בתוצאות המגזר ברבעון כתוצאה מהמלחמה. אנו מעריכים כי איתנותה הפיננסית של הקבוצה, הפיזור הגדול ותמהיל הלקוחות עשויים למתן השפעות שליליות ככל שיהיו כתוצאה מהימשכות המלחמה זמן רב, אם כי לא ניתן לצפות בשלב זה את כל ההשלכות על הפעילות העסקית בישראל ועל החברה בפרט".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה