תקשורת ומדיה

אור ירוק למען תושבי בארי: "מחבקים את התושבים שנעקרו מביתם"

עמותת אור ירוק נרתמת למען תושבי בארי המפונים וקיימה פעילויות בטיחות בדרכים במלונות עו"ד יניב יעקב מנכ"ל עמותת אור ירוק: "בזמן הזה כולנו מגויסים יחדיו כדי לעבור את התקופה הקשה" 

מערכת ice | 
אור ירוק נהג חדש (צילום עמותת אור ירוק)
עמותת אור ירוק נרתמה למען התושבים מהדרום ומהצפון ומקיימת מגוון פעילויות חוויות בנושאי בטיחות בדרכים בעשרות מלונות זאת במטרה להנעים את הזמן ולהפיג את המתח. צוות החינוך של עמותת אור ירוק הגיע מוקדם יותר בתחילת השבוע אל מלון "דיוויד" בים המלח וקיים פעילות חווייתית בקרב הילדים ומשפחות המפונים.
המדריכים פרסו משחקי רצפה ענקיים עם קורקינטים וקסדות לילדים, הקימו עמדות משחקי קופסה, ועוד מגוון פעילויות ומשחקים להעלאת המודעות לבטיחות בדרכים לילדים ולכל המשפחה. גם בני הנוער והמבוגרים התנסו במשקפים ייחודיים המדמים מצב של שכרות כדי להמחיש את הסכנה שבנהיגה תחת השפעת אלכוהול. 
בשבועות הקרובים יגיעו אנשי החינוך והקהילה מעמותת אור ירוק בהתנדבות אל בתי המלון ויקיימו פעילויות עם הילדים והמשפחות כדי להפיג קצת את התקופה הקשה שהם חווים מחוץ לבית. הפעילות מהווה תרומה של העמותה כחלק מהאחריות החברתית והערבות ההדדית.
עו"ד יניב יעקב מנכ"ל עמותת אור ירוק: "בזמן הזה כולנו מגויסים יחדיו כדי לעבור את התקופה הקשה. אנחנו מעלים את המודעות לבטיחות בדרכים בקרב ילדים ובני נוער בכל השנה אבל בתקופה הזאת ישנה חשיבות עליונה להגיע אליהם ולהפיג את תחושת הבדידות והשעמום שהם חווים מחוץ לבית, ובמקביל גם לשלב תכנים חשובים ומצילי חיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה