רכילות עסקית

אחרי תקופת קורונה: מלון קרלטון קיים את אירוע הלקוחות שלו

מלון קרלטון תל אביב ארגן מסיבה הכוללת קבלת פנים, קוקטיילים, מתאבנים, תחנות אוכל רחוב בקונספט של פוד טראק ברכבי אספנות, הופעה מקפיצה עם ריקודים, הגרלות של פרסים שווים בדמות חוויות ואירוח במלון ועוד
מערכת ice | 
אירוע לקוחות של קרלטון (צילום יחצ)
לאחר תקופה שמגפת הקורונה מנעה זאת, מלון קרלטון אירח סוף סוף את שותפיו העסקיים. כמדי שנה, מלון קרלטון תל אביב אירגן מסיבה הכוללת קבלת פנים, קוקטיילים, מתאבנים, תחנות אוכל רחוב בקונספט של פוד טראק ברכבי אספנות, הופעה מקפיצה עם ריקודים, הגרלות של פרסים שווים בדמות חוויות ואירוח במלון ועוד הפתעות מרתקות.
האירוע התקיים ביום חמישי, 8/12 במלון קרלטון, תל אביב, אליעזר פרי, 10 ת"א.  באירוע, לקחו חלק נציגים משגרירויות שונות, חברות עסקיות ומשרדי ממשלה שונים. בין השמות הבולטים שנכחו באירוע: שאנן קראוס - בעלים של חברת Isram, אמנון בן דויד מנכ״ל - אשת תיירות נכנסת, רפי שלף בעלים - משותף בחברת אינטרנשיונל תיירות, מנכ"ל מלון קרלטון - יוסי נביא ,מנהל השיווק של מלון קרלטון - עדי אוזן ועוד.
יוסי נביא מנכ"ל מלון קרלטון: "אנו שמחים לארח את השותפים והלקוחות שלנו במלון. הם ואנחנו מצפים ומחכים לאירוע זה מידי שנה, וכעת, לאחר תקופה ממושכת עקב הקורונה אנו שמחים לעשות זאת שוב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה