מדדים ומחקרים

איילון ביטוח גאה: זכייה בדירוג הגבוה ביותר במדד ה-'ESG'

חברת איילון ביטוח מפרסמת דוח סביבה המשקף ומסכם תהליכים שהתקיימו בקבוצה בין השנים 2021-2022, לחיזוק והטמעת עקרונות וערכי ESG

מערכת ice | 
איילון ביטוח (צילום Magma Images)
הדוח משקף ומפרט את מחויבותה ופעילותה של קבוצת איילון בשנות הדיווח, בין היתר בתחומי איכות הסביבה, ממשל תאגידי, השקעות, יחסי עבודה, גיוון והכלה, תעסוקה ותרומה לקהילה.
כמו כן, סוקר הדוח את מגוון הפעולות והמהלכים של החברה לטובת קידום ערכים חברתיים וסביבתיים בישראל, לרבות: אימוץ מדיניות ESG בהשקעות, הקמת פורום ESG פנימי שיהווה גוף ניהולי אופרטיבי לקידום הנושא בחברה, קידום תרומות למגוון ארגונים חברתיים, תכנית 'איילון ירוקה' - להטמעת חשיבה סביבתית ועוד.
קבוצת איילון רואה במתווה אימוץ מדיניות ה-ESG של החברה חזון אסטרטגי ארוך טווח כאשר בשנים האחרונות פעלה ותמשיך לפעול בערוצים שונים כדי להטמיע ערכים אלו בארגון.
יעל פאר-סגל, סמנכ"לית, מנהלת אגף שיווק, שירות ותקשורת ומנהלת תחום ESG באיילון ביטוח: "אנחנו שמחים לפרסם את דוח ה ESG השני של הקבוצה, הדוח משקף את הפעילות שאנו מקדמים בחברה לאורך השנים ומהווה ביטוי למחויבות המתמשכת של איילון לערכי האחריות התאגידית בכל תחומי הפעילות".
עוד הוסיפה פאר-סגל כי: "פרסום הדוח מצטרף לפעילותנו הרחבה בתחום, אשר זכתה השנה להכרה נרחבת - זכייה בדירוג הגבוה ביותר, 'פלטינה פלוס' במדד 'מעלה ESG' לאחריות תאגידית בגין שנת 2022, וכן דירוג כחברה מובילה בתחום ה ESG על פי מדד DUNS100 שפורסם לראשונה השנה".
שרון רייך, מנכ"ל איילון ביטוח: "אנו מאמינים כי לחברות העסקיות בישראל יש תפקיד רב בהובלת פעילות חברתית, בהגנה על הסביבה ובהצבת סטנדרטים גבוהים למען חוסנה של החברה. איילון תמשיך לקדם פעילויות וערכים למען לקוחות החברה, שותפיה, ספקיה, עובדיה והחברה הישראלית כולה – ועל כולנו להירתם ולפעול בנושא גם למען הדורות הבאים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה