ויראלי

"כמו בוקס בבטן": אור שפיץ חוותה תקרית אנטישמית בחנות שלה

הקונדיטורית אור שפיץ חשפה תקרית אנטישמית מרגיזה שחוותה בבייקרי שלה: "נתקלתי באנטישמיות בעולם, אבל אף פעם לא פגשתי אותה פנים מול פנים במדינה שלי והיום זה היה כמו בוקס בבטן"
מערכת ice |  5
אור שפיץ (צילום יוטיוב/ הידברות)
מלחמת "חרבות ברזל" הגיעה היום (שישי) ליומה ה-35 של לחימה קשה, לאחר הפשיטה של מרצחי החמאס על יישובי העוטף והסביבה, מה שהביא להירצחם של למעלה מ-1,400 אנשים, כאשר לפחות 239 חטופים עדיין נמצאים בשבי החמאס.
בתוך כך, ישנם גילויי אנטישמיות רבים ברחבי העולם, הפגנות קשות נגד ישראל, וחשש אמיתי של קהילות יהודי מפני פגיעה פיזית. אך מסתבר שגם כאן בארץ, ישנם גילויי אנטישמיות כאלה ואחרים.
מי שנתקלה באחד כזה היא הקונדיטורית אור שפיץ, שנדמה מסיטואציה מרגיזה שנתקלה בה בקונדיטוריה שלה בתל אביב. בסטורי שהעלתה שפיץ לחשבון האינסטגרם שלה היא כתבה: "נתקלתי באנטישמיות בעולם, אבל אף פעם לא פגשתי אותה פנים מול פנים במדינה שלי והיום זה היה כמו בוקס בבטן".
שפיץ המשיכה וגוללה את הסיפור המרגיז: "היום נכנס גבר לבייקרי שלי, הלקוח האחרון, כשאני כבר סוגרת, גמורה מעייפות, וביקש טארט פקאן. שאלתי אותו בהומור 'עם דגל ישראל או בלי?' כשמבחינתי ברור שהוא יבקש עם! להפתעתי הוא אמר "בלי".
שפיץ הוסיפה: "ארזתי לו את הטארט פקאן ושנייה לפני שהוא יצא הוא הצביע על הדגל ואמר "זה לא סימן של יהודים זה סימן של ציונים", והלך. הייתי בשוק, המומה. ועד עכשיו אני נאכלת מבפנים. איך לא עניתי לו".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    את סתומה יותר מנעל. זאת לא אנטישמיות. זאת עובדה פשוטה.
    א. להב 11/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אני יהודי בעצמי. ועוד יהודי דתי, ואם תלמדי היסטוריה יא אהבלה שמחפשת כותרות על כלום ושום דבר תגלי שהוא צודק. הדגל של המדינה זה סמל ציוני. אבל ממש ממש לא יהודי. \הוא פשוט צודק לפני שקמה המדינה לא היה שום סימן כזה או סמל או דגל כזה זה לא אומר שזה משהוא רע או לא בסדר פשוט זה לא סמל יהודי ! זה סמל ציוני הוא צודק ! איפה פה האנטישמיות האיש הסביר לי במשפט אחד שיעור בהיסטוריה\ואת אהבלה כבר החלטת שזאת אנטישמיות ? סתומה !
    סגור
  • אתה יהודי??
    אמיל 04/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "סתומה יותר מנעל...","סתומה","אהבלה"... אין ספק שמדובר במשורר, כמה אהבת חינם אתה מחלק בדרך כלל?? תתבייש לעצמך, יכולת לסכם את דבריך גם בלי לגדף.
    סגור
  • 3.
    זו לא אנטישמיות
    יצחק שלמה 11/2023/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יש חרדים אנטי ציוניים. ואולי גם לא חרדים.
    סגור
  • 2.
    סתם אדיוט עלוב (ל"ת)
    דינה 11/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    האיש חולה נפש
    מק 11/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לא לקחת ללב זה אידיוט שלא שווה התייחסות
    סגור