תקשורת ומדיה

בגלל "תמיכה בישראל": הטורקים מחרימים את קוקה קולה ונסטלה

פינות האוכל ברחבי הפרלמנט הטורקי, הסירו מוצרים של החברות בטיעון כי הן תומכות בישראל. "הוחלט שהמוצרים של חברות שתומכות בישראל לא יימכרו במסעדות, בקפיטריות ובבתי התה", כך מסרו גורמים טורקיים

מערכת ice | 
מפעל קוקה קולה (צילום מתוך אתר קוקה קולה)
טורקיה ממשיכה להחרים את ישראל: הפרלמנט הטורקי הפסיק למכור בפינות האוכל במתחם מוצרים של קוקה קולה ונסטלה, זאת כחלק מחרם שהוכרז על חברות ש"תומכות בישראל".
 "הוחלט שהמוצרים של חברות שתומכות בישראל לא יימכרו במסעדות, בקפיטריות ובבתי התה ברחבי הקמפוס של הפרלמנט" כך נמסר באופן רשמי מהפרלמנט. בהצהרה, לא פירטו כיצד בדיות התבטאה התמיכה, אך עדיין הגיעו להחלטה הרמטית.
האחראי על ההחלטה הוא יו"ר הפרלמנט, נומן קורטולמוס. מקוקה קולה ונסטלה טרם התקבלה תגובה לדיווח. מקרה זה מגיע לאחר שורה של הבעות אנטי ישראליות. נשיא טורקיה, רג'פ טאיפ ארדואן הביע תמיכה בחמאס ותקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו.
כמו כן, טורקיה השיבה את השגריר בישראל סאקין אוזקן טורונלר, בעקבות המלחמה והפעילות של צה"ל ברצועה. בהודעת רשמית ממשרד החוץ הטורקי נמסר: "לאור הטרגדיה ההומניטרית המתגלגלת בעזה שנגרמה מהתקפות מתמשכות של ישראל נגד אזרחים, וסירובה של ישראל לקריאות להפסקת אש ולזרימה בלתי פוסקת של סיוע הומניטרי, הוחלט להחזיר את שגרירנו בתל אביב להתייעצויות באנקרה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה