כסף וצרכנות

רשת המבורגרים חדשה בישראל: האם תשבור את השוק?

בקרוב: מי מה מו, רשת המבורגרים חדשה בישראל שתפתח בהשקעה של כמיליון וחצי שקלים, בעיצוב קונספט ייחודי – פאסט קז'ואל, המציע חווית בילוי עדכנית עם מנה שתנסה להתחרות בשוק עם רעיון חדש
מערכת ice |  3
המבורגר (צילום freepik)

מאחורי המיזם החדש שינסה לשבור את שוק רשתות ההמבורגר בישראל, מי מה מו, עומדים אנשי העסקים והמסעדנים גלעד אלמוג וניר אדרי משותפי רשתות הקפה גרג וביגה אשר הוקמו בשנת 1994 ומונות כיום כ 160 נקודות בפריסה ארצית.

לאור ההצלחה, הניסיון והידע שרכשו במהלך השנים בימים אלו הם משיקים את המיזם החדש שמצטרף לקטגוריית הפאסט קז'ואל - מבחינת מחירי המוצרים זהה לקטגורית המזון המהיר, אבל "המעטפת, העיצוב, החוויה, המוסיקה ושאר המרכיבים מוקפדים ועדכניים כמסעדנות מהשורה הראשונה", לדבריהם.
 

בימים אלו של יוקר המחייה שלרב האנשים זמן קצוב לאכול המבורגר או להשקיע בעצמם אוכל מזין ואיכותי, לדברי השניים: "מי מה מו הינו הפתרון האולטימטיבי, אשר מספק חווית מסעדנות עדכנית במחירים שווים לכל כיס".
המסעדות יוקמו בפריים לוקיישנים בשטח של 120 מ"ר ובהשקעה מוערכת של כמיליון שקלים לסניף. הרשת מציגה סנוניות ראשונות בערים קריית אונו (צומת סביון) ובעיר רחובות כבר בדצמבר הקרוב כאשר התכנון הוא לפתוח כ- 8 סניפים עד סוף שנת 2024 (ירושלים, רעננה, חיפה). הרשת בינלאומית והתכנון הוא להרחיב את הפעילות מעבר לים ולחשוף את המותג אל קהלים בכל רחבי העולם.
על העיצוב אמונה המעצבת אלונה אליאסי אשר בחרה בסגנון עיצוב על זמני המבוסס על DNA של מקורות ההמבורגר בעולם המשלב חומרי יסוד עם שילובים קוטביים כגון ניקל ונירוסטה בשילוב עם עץ וג׳ינס עם דגש על חווית בילוי של פאסט קז'ואל ברמה בינלאומית. כל הסניפים כוללים ישיבה במקום, עמדת הזמנות, קיוסקים ותפריט דיגיטלי מתקדם.
ההמבורגר של מי מה מו מנת ההמבורגר תורכב מחומרי הגלם הטובים ביותר, 100% בשר בקר טרי,  כאשר הכל נעשה במקום ברמת טריות מקסימלית החל מטחינת הבשר ועד טבילת הקציצה ברטבים מרתקים ועסיסיים תוצרת בית שנרקחו במיוחד עבור הרשת. בנוסף בתפריט, מנת קריספי צ'יקן ייחודי ותוספת של צ'יפס טרי וביתי.
גלעד אלמוג וניר אדרי בעלי רשת 'מי מה מו' מסרו: "אנחנו גאים להשיק בשורה חדשה! רשת המבורגרים עם מנת דגל ייחודית שמקפיצה את טעם קציצת הבשר שכולנו אוהבים. אנו שמחים לשתף פעולה עם האנשים המוכשרים והמובילים בענף הקולינריה בישראל ובמהלך כ 18 חודשים פיתחנו והשקענו שעות רבות על מנת לייצר ללקוח את חווית האירוח הכי טרנדית ועכשווית שאפשר במסעדה וגם במשלוחים. כחלק משותפי רשתות הקפה גרג וביגה ובעלי ניסיון רב שנים בענף המסעדנות והזכיינות, בתקופה המאתגרת בה אנו נמצאים בנינו קונספט ייחודי וממוקד לזכיינים הכולל מודל נגיש, עלויות הקמה נמוכות ללא התפשרות על טיב המוצר, סניפים בפריים לוקיישנים וליווי שוטף לאורך כל הדרך משלב ההקמה ועד לניהול היום יומי של העסק עם אנשי המקצוע המובילים בענף"
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מחיר
    מבין 09/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמובן...!
    סגור
  • 2.
    הרווחים כל כך גבוהים בהמבורגריות, שהם צריכים מעט לקוחות
    אני 09/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכדי להחזיק את הרשת. המבורגר ביסודו עשוי מחלקים זולים מאוד אבל קשים ללעיסה, לכן טוחנים אותו מפוצצים בתבלינים ורטבים. נתח הרווחים מאוד גבוה בתחום הזה, לכן הם קמים כפתריות אחרי הגשם, וגם תנועה דלילה של לקוחות מחזיקה את המקום.
    סגור
  • 1.
    שווה לכל כיס = 100 של ללחמניה עם 100 גר בשר (ל"ת)
    משה 09/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור