בארץ

"הבעת סולידריות": נשיא אוקראינה זלנסקי מעוניין לבקר בישראל

נשיא אוקראינה מעוניין להגיע לישראל על מנת להראות סולידריות עם מדינת ישראל. לשכת הנשיא החלה במגעים מוקדמים עם לשכת רה"מ, ביקור כזה יכול להגביר את ה"אשראי העולמי" לפעולה הישראלית בעזה
מערכת ice | 
ולדימיר זלנסקי (צילום רויטרס)
לשכת נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי התחילה בשיחות תיאום עם לשכת רה"מ נתניהו על מנת לתאם ביקור סולידריות בישראל. בוואלה מפרסמים כי המגעים בנושא נמצאים בשלב ראשוני.
מוקדם יותר השבוע, זלנסקי נתן גיבוי לישראל במספר התבטאויות: "אל מול התקפת טרור כזו - כל אחד שהחיים חשובים לו חייב להביע סולידריות עם ישראל. יש לישראל זכות מלאה להגן על עצמה נגד טרור."
בפגישה שקיים זלנסקי עם מזכ"ל נאט"ו היום (רביעי), הוא קרא לכלל המנהיגים של העולם החופשי לבקר בישראל על מנת להעניק תמיכה בינלאומית: "אני קורא לכל המנהיגים לבקר בישראל ולהביע תמיכה בעם בישראל. אני לא מדבר על תמיכה במוסד כזה או אחר אלא על תמיכה בעם הישראלי שסבל ממתקפת טרור וספג הרוגים רבים."
זלנסקי השווה בין חמאס לפוטין ואמר: "מחבלים כמו פוטין או חמאס רוצים להחזיק מדינות דמוקרטיות כבנות ערובה ורוצים לשלוט. לרוסיה עדיין יש מספיק משאבים כדי להצית סכסוכים ולהפוך אותם לטרגדיה כוללת, וזה מה שקורה בסאהל (אפריקה). זה יכול גם לקרות, בצורה כואבת יותר, בישראל ובמזרח התיכון."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה