השוק

הישג מרשים: הקרן הישראלית שגייסה 200 מיליון דולר

קרן וילה קרדיט המתמחה באשראי לחברות טכנולוגיות בישראל בחו"ל מסכמת סבב גיוסים מוצלח שבמסגרתו גייסה 200 מיליון דולר. הקרן פרסמה שהיא מכננת להשקיע את מירב הכסף בסטארטאפים ישראליים
מערכת ice | 
עסקים - אילוסטרציה (צילום shutterstock)
קרן ויולה קרדיט, המתמחה באשראי לחברות טכנולוגיה, משלימה גיוס של קרן חוב חדשה בהיקף של 200 מיליון דולר המיועדת בעיקר לחברות ישראליות. על פי דיווח בכלכליסט, הקרן כבר השלימה סגירה ראשונה של 140 מיליון דולר שמגיעים ברובם ממשקיעים מוסדיים בישראל ובחו"ל. מודל הקרן מבוסס על הלוואות לחברות הייטק בשלבי צמיחה ראשונים בעלות הכנסות שמסתכמות במיליונים בודדים. 
לפי הדיווחים, הקרן מתכננת להשקיע בכ-60 חברות ישראליות ולאור תקופת ההשקעה הארוכה הקרן צפויה להגיע לשווי של כ-400 מיליון דולר. החברה פועלת בתי האסטרטגיות שונות, כשהראשונה סובבת במתן אשראי לחברות סטארטאפ והשנייה היא מימון הון חוזר לחברות פינטק.
בוויולה קרדיט, שפועלת לצד קרן ההון סיכון ויולה, אך בנפרד ממנה, נהנים מעניין מוגבר בחוב מצד חברות סטארט־אפ. שוק האשראי לחברות הייטק עבר טלטלה לפני כחצי שנה עם קריסתו של סיליקון ואלי בנק, שהיה בין הגורמים המרכזיים שפעלו בשוק זה. נפילתו יצרה ואקום לתקופה של כמה חודשים שאליו ניסו להיכנס המתחרים, בהם זרועות ההייטק של הבנקים בישראל וגם ויולה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה