בארץ

אחמד טיבי מסתבך: האם השכולה לא האמינה למעשה של הח"כ

ח"כ אחמד טיבי העלה תמונה של ילדים שלטענתו נהרגו מאש צה"ל, אך באחת התמונות ניתן לראות את תמונתו של עידו אביגל ז"ל, שנרצח מרקטה ששוגרה ע"י חמאס לביתו שבשדרות. שני אביגל, אמא של עידו ז"ל, הגיבה: "אני די בטוחה שחמאס רצחו אותו, ופצעו את הבת שלי, וגם את האחיינים שלי, וגם אותי אבל אני לא ילדה אז שיהיה"
מערכת ice |  1
אחמד טיבי (צילום פלאש 90/יונתן סינדל)
לפני כשנתיים, עולמו של שני אביגל חרב עליה, זאת לאחר שרקטה ששוגרה מעזה חדרה לביתה שבשדרות והביאה למותו של עידו אביגל ז"ל, בנה בן ה-3. אתמול (שלישי) שני אביגל לא האמינה למראה עיניה, זאת לאחר שח"כ אחמד טיבי העלה תמונה לחשבון הטוויטר שלו, בה הוא הציג 36 ילדים שנהרגו מאש צה"ל, ביניהם גם בנה עידו ז"ל, למרות שנרצח מרקטה ששוגרה על ידי ארגון הטרור חמאס.
טיבי למעשה הגיב לציוץ של יהודה שלזינגר, בו כתב האחרון: "גם הבוקר חשוב לתקן את הנזק ולהזכיר: צה"ל לא מפציץ בתים עם ילדים". בתגובה, טיבי העלה את התמונה וכתב: "חוץ מהפעמים שכן".
שני אביגל שיתפה את הציוץ של טיבי וכתבה: "הי אחמד מה נשמע, שומע? זה סבבה לגמרי לקחת כל מיני ילדים, לשים אותם בתמונה אחת ולספר לעולם שצהל הרג אותם, אבל יש מצב אתה מוריד את התמונה של הילד שלי משם? אני די בטוחה שחמאס רצחו אותו, ופצעו את הבת שלי, וגם את האחיינים שלי, וגם אותי אבל אני לא ילדה אז שיהיה. אה כן, הם ירו לבית!".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טיבי
    ירוחם 09/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שונא מדינת ישראל מובהק
    סגור