בארץ

תיעוד דרמטי: נהג דרס מפגינים באיילון, צעירה נפצעה

במהלך חסימת הכבישים בנתיבי איילון אמש במחלף ארלוזורוב, האיץ רכב לכיוון המפגינים והעיף כמה מהם לשולי הכביש. צעירה בת 25 פונתה לבית החולים. הנהג שנעצר ושוחרר לאחר חקירתו טען: "לחצתי בטעות על דוושת גז"
מערכת ice |  1
מחאה נגד הרפורמה המשפטית (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
שוב אירוע דריסה של מפגינים נגד המהפכה המשפטית בנתיבי איילון: אמש (שבת) סמוך לשעה 23:00 נעצר נהג שהאיץ לעבר מפגינים שחסמו את הכביש במחלף ארלוזורוב והעיף אותם לשולי הכביש. צעירה בת 25 פונתה במצב קל לבית החולים איכילוב עם פגיעה ברגלה. צעיר נוסף טופל במקום.
ברכב הדורס נמצאו אב כבן 50 ובנו. הנהג עצר את הרכב מיד לאחר הדריסה ולא המשיך בנסיעתו. בחקירתו טען כי הדריסה לא הייתה מכוונת, ונבעה מטעות. לדבריו בנו נהג חדש ונבהל מהחסימה ולכן ביקש להתחלף עמו. כאשר החליפו במקומות ועבר למושב הנהג, לחץ אחד מהם בטעות על דוושת הגז.

מהמשטרה נמסר הבוקר כי החשוד בדריסה שוחרר לביתו, ומחקירתו לא עלה חשד לכוונה בדריסת המפגינים אמש. חקירת האירוע תימשך בהיבט התעבורתי.
 
עוד טרם היה ברור מה המניע לדריסה, מיהרו גורמי אופוזיציה לגנות את הנהג. ח"כ יסמין סאקס פרידמן (יש עתיד) צייצה בטוויטר: "כששרה מורה לנהג שלה לדרוס מפגינים, מה הפלא שגם הבוחרים שלה עושים זאת. האלימות שלהם לא מפחידה אותנו!". גם מלשכת ראש הממשלה יצאה הודעה כי הוא "מגנה בחריפות כל צורה של אלימות, קורא לכולם לפעול באיפוק ולשמור על החוק".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פידוע דריסה לכל דבר. כל תירוץ אחר לא מתקבל (ל"ת)
    דורית 09/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור