שיווק ופרסום

לקט ישראל ביוזמה מרגשת: כך תדאגו לנזקקים בחגים

רשת אופטיקה הלפרין חברה לארגון הצדקה כדי לאסוף ולסייע בהענקת ארוחות חג למשפחות מעוטות יכולת. במעמד הקנייה ב-125 סניפי הרשת הפרוסים ברחבי הארץ יוזמנו הקונים לתרום. המנכ"לית: "נביא לכך שהמונים יחגגו את החגים עם מקרר מלא"
מערכת ice | 
מיון מזון בלקט ישראל (צילום עדי הוברמן)
לכבוד החגים, החליטו באופטיקה הלפרין, רשת האופטיקה הגדולה בישראל לחבור לארגון לקט ישראל ולסייע באיסוף תרומות עבור ארוחות חג לנזקקים. במהלך חודש ספטמבר, לקוחות שירכשו באחד מ-125 סניפי הרשת, יישאלו במעמד התשלום אם הם מעוניינים לתרום 10 שקלים לארגון לקט ישראל, עבור ארוחות חמות למשפחות נזקקות בתקופת החגים.
במעמד הקופה יופיעו עלונים עם מידע על ארגון לקט ישראל ואודות שיתוף הפעולה, כך שלכל אדם הרוכש באחד מסניפי רשת אופטיקה הלפרין תהיה הבחירה והאפשרות לתרום. באופטיקה הלפרין מעריכים ששיתוף הפעולה יביא לאלפי תרומות ולארוחות חמות עבור משפחות הזקוקות להם.
לקט ישראל הוא ארגון הצלת המזון הלאומי, האחראי לאיסוף עודפי מזון איכותיים ומגוונים, וחלוקתם באמצעות עמותות לטובת מאות אלפי נתמכים בכל הארץ. הארגון עוסק בקטיף עודפי תוצרת חקלאית ואיסוף ארוחות מבושלות, מיונם וחלוקתם. כמו כן, מתקיימת בקרה על איכות המזון המוצל תוך ווידוא שהינו בעל ערך תזונתי גבוה, וכי הוא נשמר בתנאים מיטביים.
מנכ"לית אופטיקה הלפרין, חיה הלפרין התייחסה ליוזמה: "אני שמחה להוביל את שיתוף הפעולה המרגש עם ארגון לקט ישראל, ומאמינה שיחד עם לקוחותינו נביא לכך שהמוני משפחות יחגגו את החגים עם מקרר מלא". גידי כרוך, מנכ"ל לקט ישראל: "אנחנו שמחים להמשיך ולשתף פעולה עם חברות וארגונים מובילים כמו אופטיקה הלפרין, במטרה להגדיל את הסיוע בהצלת מזון והעברתו לעמותות ומשם לנזקקים מכל רחבי הארץ לאורך כל השנה ובתקופת החגים שבה הצורך גובר בפרט".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה