קריירה ולימודים

רן ארז מאיים שוב בהשבתת התיכונים: הורה למורים להמשיך בעיצומים

בארגון המורים הורו למורי העל יסודי להמשיך בעיצומים, זאת למרות ההסכמות שהושגו עם משרד האוצר בנוגע לפתיחת שנת הלימודים אולם טרם הוסר איום השביתה. המחלוקת בין הצדדים נעוצה בשינוי לוח החופשות ותשלום המועד הראשון של העלאת השכר. בניגוד להסתדרות המורים שהגיעו להסכמות עם משרד האוצר
מערכת ice | 
רן ארז, יושב ראש ארגון המורים (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)

ארגון המורים ממשיך את העיצומים: שנת הלימודים אמנם החלה כרגיל, אבל בארגון המורים הורו למורים העל יסודיים להמשיך עם העיצומים, לאחר שלטענת היו"ר רן ארז, עד כה משרד האוצר לא עמד בהבטחות שהושגו לפני תחילת הלימודים. יממה לפני תחילת הלימודים ביום שישי האחרון הגיעו הצדדים להסכמה על העלאה של 2,000 שקלים לכל מורה. אולם למרות ההסכמה כי הפעימה הראשונה תיכנס בחודש הקרוב, באוצר הודיעו כי ידחו את המועד בשלושה חודשים.

בנוסף לכך גם על לוח החופשות לא הגיעו הצדדים עדיין להסכמות. במשרד האוצר שינו את לוח החופשות יחד עם יו"ר הסתדרות הרופאים יפה בן דוד לגבי בתי הספר היסודיים, אולם לגבי בתי הספר העל יסודיים זה עדיין לא נקבע. בארגון המורים כבר הודיעו כי הם מוכנים לדון על שינוי לוח החופשות אך רוצים לוודא לפני כן שההסכמים יישומו.

במשרד האוצר לא אהבו את העיצומים של המורים בתיכונים למרות ההסכמות, וטענו כי הם פועלים כעת על מנת לגבש את ההסכמות לכדי הסכם קיבוצי וקורא לארגון המורים להמשיך את שיתוף הפעולה בנושא זה ללא פגיעה בתלמידים.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה