מינויים

היועמ"ש של גולדקנופף: זה המצטרף החדש להנהלת גשר

הפרקליט אברהם יוסטמן, מי שמכהן כסמנכ"ל קרן קמ"ח ומשמש נציג מפלגת אגודת ישראל בוועדת הבחירות לכנסת, יצטרף להנהלת הארגון. המנכ"ל אילן גאל דור: "ייתכן שהחברה הישראלית מפולגת יותר מאי פעם, יחד נפעל לצמצם פערים ומחלוקות"
מערכת ice | 
אברהם יוסטמן (צילום יח"צ)
הועד המנהל של ארגון גשר מודיע היום (שלישי) על הצטרפותו של עו"ד אברהם יוסטמן כחבר בהנהלת הארגון. לדברי הארגון, המינוי החדש נועד להוסיף ולחזק את הקשר בין ארגון גשר לבין המגזר החרדי בתחומי התעסוקה, החברה והקשר בין המגזר החרדי לציבור הרחב.
עו"ד יוסטמן הוא בוגר תוכנית המנהיגות של "מכון גשר למנהיגות" ופעיל במסגרת המחלקה החרדית שלה. במסגרת זו אף השתתף בקמפיין ציבורי של הארגון למיתון השיח ברשתות החברתיות. עו"ד יוסטמן מכהן החל משנת 2008 כסמנכ"ל קרן קמ"ח (קידום מקצועי חרדי). הוא אחראי על פיתוח הפרויקטים והתחום המשפטי בקרן ונחשב לשחקן מרכזי במגזר החרדי בנושא שילוב חרדים בשוק התעסוקה הכללי ובשירות המדינה בפרט.

נוסף על כך, יוסטמן עוסק בשילוב חרדים באקדמיה ומציאת מענה בענייני הפרדה בין גברים לנשים ובתוכניות הכשרה וכלכלה חרדית. הוא נציג אגודת ישראל בוועדת הבחירות המרכזית לכנסת החל מהבחירות לכנסת העשרים וכן משמש כיועץ המשפטי של המפלגה. הוא מתגורר עם משפחתו ביישוב ביתר עילית פעיל גם והוא מכהן במקום כחבר דירקטוריון בחברה לפיתוח ביתר עילית ואף משמש כיו"ר ועדת ערר בארנונה בעיר.
"ארגון גשר פועל כבר למעלה מ-50 שנה למען חיבור וחיזוק הקשר בין חלקי העם השונים", אומר מנכ"ל ארגון גשר אילן גאל דור. "אנו מצויים בתקופה מאתגרת ומורכבת, כאשר ייתכן שהחברה הישראלית מפולגת כיום יותר מאי פעם. הצטרפותו להנהלת ארגון גשר, תסייע לנו למצוא דרכים נוספות לבנות את הגשר עם הציבור החרדי ויחדיו נפעל לייצר חברה בריאה, בה חיים בשלום, זה לצד זה, אנשים מכל גווני הקשת הפוליטית והדתית. אנו סמוכים ובטוחים כי עו"ד יוסטמן הוא האדם הנכון לאתגר זה ויחדיו נסייע ככל שבידינו לצמצם את המחלוקת והפערים בחברה הישראלית"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה