נדל"ן ותשתיות

פגישה חשובה בין שר השיכון והבינוי לנשיא התאחדות הקבלנים הסינית

שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף נפגש עם נשיא התאחדות הקבלנים הסינית צ'ינקה מר פאנג קישן, דן עמו על שיתוף הפעולה המוצלח בין הצדדים וציין כי ישנה שביעות רצון גבוהה מעבודתם של 16,000 פועלי הבניין הסינים בארץ
מערכת ice | 
ביקור משלחת מסין (צילום משרד הבינוי והשיכון)

במהלך הפגישה אותה אירח משרד השיכון והבינוי, נכחו נציגים מקצועיים מהמשרד ובמהלכו דנו בביצוע ההסכם הבילטרלי בין המדינות והן במודל חברות הביצוע. מר פאנג הודה לשר הבינוי והשיכון על האירוח וקבלת הפנים וכן הביע את שביעות הרצון של צ'ינקה מהפעילות מול המשרד. מר פאנג ציין בפגישה כי התרשם מאד מהיעדים והתכניות של המשרד בתחום הדיור ומסר שישמח לסייע בהוצאה לפועל של התכניות, באמצעות כח אדם וטכנולוגיות חדשות בענף הבנייה.

המשלחת הסינית, כללה גם נציגים מחברות כח האדם המספקות עובדים לתאגידים באמצעות, ההסכם הבילטרלי ונציגים מחברות הביצוע. במהלך הפגישה מנהלת אגף בכיר לתכנון אסטרטגי ומדיניות, מיכל ארן, הציגה סקירה מקיפה על שוק הדיור בישראל שכללה בין היתר את הצרכים, היעדים והאתגרים של ישראל בתחום זה.

שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף מסר: "אני שמח על ביקורם של המשלחת המקצועית. ניהלנו דיון ענייני להמשך והרחבה של שיתוף הפעולה עם צ'ינקה במטרה להביא לכח עבודה נוסף בשוק הנדל"ן הישראלי".

מיכל ארן, מנהלת אגף בכיר לתכנון אסטרטגי ומדיניות מסרה: "משרד הבינוי והשיכון שם לעצמו מטרה לפעול להגדלת היצע הדיור ולמתו מענה לביקושי השוק. אנו רואים בשיתוף הפעולה עם צ'ינקה ככלי מרכזי, בדרך להשיג מטרה זו. מודים מאד על שיתוף הפעולה הקיים כיום וכעת עם הפנים קדימה להרחבת העבודה המשותפת בנושא".

אריאל פרטוש מנהל תחום קשרי חוץ ועובדים זרים: "במסגרת ההסכם הבילטרלי בין ישראל לסין שנחתם ב-2017, וכן במסגרת מודל חברות הביצוע הסיניות שהמשרד מפעיל החל מאותה שנה, שמחנו לארח משלחת חשובה זו מסין במשרדנו. לצד שביעות רצון הדדית שמענו מהצד הסיני, נושאים שחשובים להם בכל הנוגע לעובדים ונפעל בהתאם. המפגש עם השר, כמו גם המפגש המקצועי היו חשובים מאד לשיור, חיזוק והעמקת היחסים בין ישראל לסין בתחום הדיור.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה