משפט

בהרב מיארה שוב חוטפת: "גם היועץ, גם התובע, גם הסנגור"

אחרי שבצעד חסר תקדים, השופט יוסף אלרון הודיע לשר המשפטים יריב לוין ולנשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות על כוונתו להתמודד על נשיאות העליון, על אף שאינו ותיק השופטים - בקואליציה יש מי שקולטים את המסר וממהרים לחבק את אלרון
דוד זולדן |  2
טלי גוטליב, אופיר כץ, יריב לוין, איתמר בן גביר, גלי בהרב מיארה (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, אוליביה פיטוסי, שיר טורם)
ח״כ אריאל קלנר (הליכוד) בראיון לבנימיני וגואטה מגיב לפרשת השופט אלרון: "על מועמדות אלרון - גם לולא הגילויים על כך שהשופט עמית דן בניגוד עניינים בתיקים הקשורים לאחיו ולגיסו, עדיין לא היה תקין למנות נשיא לבית המשפט העליון רק עפ״י וותק". 
על הדיון שעוסק בחוק הנבצרות אומר קלנר: "דיון שערורייתי שכל מי שיש לו אינסטינקטים דמוקרטים, צריך לצאת לרחובות עליו". על גלי בהרב מיארה מר קלנר: "זה לא רק פרסונלי. יש כאן בעיה מערכתית ופירצה שקוראת לגנב. אדם אחד שהוא גם היועץ, גם התובע וגם הסנגור - אין לזה אח ורע בעולם".
כזכור, בצעד חסר תקדים, השופט יוסף אלרון הודיע ביום רביעי השבוע לשר המשפטים יריב לוין ולנשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות על כוונתו להתמודד על נשיאות העליון, אף שאינו ותיק השופטים. הצגת מועמדותו של אלרון אינה תלויה במבנה ובהרכב הוועדה לבחירת שופטים. "אבקש כי שמי ייכלל ברשימת המועמדים לכהונה זו לכשתתפרסם", כתב אלרון. בכוונת השופט להתמודד לכהונה הקרובה לנשיאות, לאחר פרישתה של הנשיאה חיות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הצלחה
    בויבוי 08/2023/31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בהצלחה אלרון העם מצפה לכך בכיליון עיניים גאל אותנו
    סגור
  • השופט אלרון
    דוני 08/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הארם הכי מתאים, הגון וישר שיוכל לשרת את מדינת ישראל בעליון.
    סגור