בארץ

נתניהו נוזף בשוודים: "שמח לראות שינוי במדיניותה של שוודיה"

אחרי הסערה והטלטלה נדמה שרה"מ נתניהו יצא נשכר מהפרשה בעקבות תמיכתה של שוודיה בהעברת השגרירות לבירה ועל הצהרתה שתיאבק באנטישמיות. נתניהו לחברי הפרלמנט משוודיה: "אני שמח לראות שיש שינוי במדיניותה של שוודיה כלפי ישראל"
דוד זולדן | 
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, pixabay)
ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (ב'), 28 באוגוסט 2023, עם משלחת חברי פרלמנט משוודיה, בלשכת רה"מ בירושלים. רה"מ נתניהו הודה לחברי הפרלמנט על תמיכתם בהעברת השגרירות לירושלים ועל מאבקם באנטישמיות. כמו כן, בפגישה דנו בחיזוק שיתוף הפעולה בין ישראל לשוודיה בתחומי הטכנולוגיה, בינה מלאכותית, תעשיית הרכב ועוד.
ראש הממשלה נתניהו בירך ואמר: "ברצוני להודות לכם על תמיכתכם האיתנה והעקבית במדינת ישראל. אני שמח לראות שיש שינוי במדיניותה של שוודיה. זה משהו שהיה צריך לקרות לפני זמן רב, לא רק לטובת היחסים בין ישראל לבין שוודיה, אלא לטובת שוודיה. השותפות ביננו יכולה להניב פירות בתחומים רבים. לדעתי זאת התחלה חשובה. 
אז תודה רבה וברוכים הבאים".
בפגישה השתתפו ר' המל"ל, מזכיר הממשלה היועץ המדיני וגורמים נוספים.
ובתוך כך, ח"כ מתן כהנא (המחנה הממלכתי) התייחס היום (שני) להצעתו להקמת ממשלת אחדות יחד עם הליכוד ויש עתיד בראשות בנימין נתניהו, ואמר כי "אם נתניהו ירצה את זה - אני מניח שיתקיים שיח משמעותי ומהותי כדי לבחון את זה". כהנא הבהיר כי "עמדתו של בני גנץ ברורה וידועה והוא אומר אותה בכל הזדמנות. אני אומר שאם נתניהו יראה שזה רלוונטי מבחינתו, אני מניח שהמערכת הפוליטית תשקול את האירוע הזה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה