בארץ

ח"כ עודה מתייחס לאיומים: "המדינה צריכה לטפל והיא איננה"

ח"כ עודה התייחס לדברים בריאיון שערך לאחר שמשמרת הכנסת הודיע לי כי רמת האיום עליו, הועלתה: "אני מאוים כמו עוד מאות אלפי אזרחים ערבים"
מערכת ice |  1
איימן עודה (צילום יונתן סינדל, פלאש 90)
על רקע הרציחות הרבות במגזר הערבי, והאיומים שהועלו על ח"כ אחד טיבי, ח"כ התראיין לגלי צה"ל ואמר: "אין לי מאבטח אישי וצמוד, אני לא חושב שאני מאוים בדרגה כל כך גבוהה, אני מאוים כמו עוד מאות אלפי אזרחים ערבים, זה המצב בחברה שלנו, והמדינה צריכה לטפל בזה והיא איננה."
ח"כ טיבי טוען כי: "התקשרו אליי מהכנסת ונתנו לי הוראות איך אני צריך להתנהג, כמו מצבם של עוד מאות אלפי אזרחים ערבים, ואני רוצה שכולם יבינו את המשוואה - האזרחים הערבים איבדו את המבנה המסורתי, את החמולות המוכתרים והנכבדים, זה טוב כי אנחנו רוצים לחיות בחברה דמוקרטית.
הפסדנו את המבנה הישן אבל לא הרווחנו את המבנה החדש, את המדינה, נכנסו לשם ארגוני פשיעה ולכן אנחנו במצב הקשה הזה."
ח"כ טיבי התייחס לאמירתו של המפכ"ל שבתאי שטען על הערבים כי האלימות היא "בטבע שלהם": "המפכ"ל אמר שזה טבעם של הערבים, הפשיעה, הוא לא עשה השוואה בין חיי החברה הערבית כיום ולפני 30 שנה.
אם אני רוצה להתלונן אבל, למי אני פונה? לאיתמר בן גביר. לראש הממשלה שאחוז הפשיעה בקרב האוכלוסייה הערבית תחת כהונתו עלה פלאים. נתניהו הוא האשם מספר 1 במצב שבו אנו נמצאים. אנחנו שקופים."
חבר הכנסת התייחס לדגש ששמו אמש (שבת) במחאות נגד המהפכה המשפטית על גל הרציחות: "יש לי הרבה הערכה אמנם למארגני ההפגנה בקפלן אתמול, ששמו את נושא הפשיעה כאחד הנושאים המרכזיים באותו ערב, השיתוף שלנו עם הקבוצות האלה למען ערכים אוניברסליים אלה דברים חשובים."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לך לאל-עקצא. מה אתה רוצה מישראל (ל"ת)
    עדנה 08/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור