בארץ

המשפחות שלא זכאיות לתלושי המזון: "פונים לשוק האפור"

תוכנית התלושים של ח"כ דרעי צפויה לצאת בקרוב, בעקבות הדאגה שלו למגזר הבוחרים שלו, משפחות רבות שזקוקות לאותם תלושים לא יקבלו אותם: "החלום שלי זה לפגוש את שר הפנים ושר הרווחה ולהתעמת איתם"
מערכת ice | 
ארבל יחליף את דרעי כשר הבריאות והפנים (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
תוכנית התלושים של דרעי למשפחות נזקקות (בעיקר חרדיות) צפויה לצאת לדרך בקרוב, לאחר שמשרד המשפטים אישר את התיקון שלה. כעת, משפחות רבות שזקוקות לסיוע ולא מקבלות אותו מספרות: "אין לי כסף לאוכל, אני עכשיו הולכת לקחת הלוואה בשוק אפור לקנות קניות לשנת לימודים לילדים, ותיכף מעיפים אותי מהבית."
שרית, אם חד הורים שלא זכאית לתלושי המזון מספרת ל-N12: "אני בחרתי בליכוד, בעלי בחר בש"ס. לא שוב. החלום שלי זה לפגוש את שר הפנים ושר הרווחה ולהתעמת איתם. יש לי הרבה מה להגיד לדרעי - הוא בעיניי צריך להוריד את הכובע והכיפה ולהתחבא מתחת למיטה. שיבוא לשכונת התקווה, ליפו, לשכונות, שיראה איך אנחנו חיים פה".
משרד הפנים טוען כי: "המשרד יעניק תווי מזון לכחצי מיליון משפחות מכלל המגזרים, לקראת החגים הקרובים וזאת בהתאם להחלטת ממשלה ממאי 2023. 
אמות המידה שנקבעו גובשו לאחר דיונים ארוכים בהם נשמעו בין השאר גם הביטוח לאומי והרשות לניצולי השואה, הרחיבו את מעגל הזכאים אוטומטית בכ-150 אלף משפחות בהתאם לכללים שנקבעו והכוללים גם את: מקבלי דמי מזונות, שורדי שואה - בהתאם להגדרת 'ניצול שואה נזקק', אזרחים ותיקים המקבלים הבטחת הכנסה בנוסף לגמלת זקנה, שאירים וכו', מקבלי הנחה בארנונה ועוד."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה