בארץ

ראש המוסד לשעבר: "חברי כנסת מפעילים לחץ, כמו מאפיה"

ראש המוסד לשעבר, תמיר פרדו, טוען כי נתניהו של פעם, היה מפטר את נתניהו של היום: "אפשר היה לראות כבר לקראת סוף הקדנציה שלי כראש מוסד שקורה משהו. נתניהו שאני הכרתי לפני עשור היה זורק את ראש הממשלה הנוכחי מכל המדרגות"
מערכת ice |  2
תמיר פרדו (צילום פלאש 90)
ראש המוסד לשעבר תמיר פרדו התראיין אמש (שבת) בפגוש את העיתונות ותקף את הממשלה הנוכחית ואת התנהלות ראש הממשלה נתניהו: "נתניהו של לפני עשור היה מגלגל את ראש הממשלה של היום מכל המדרגות."
פרדו עוד סיפר על כהונתו בצמוד לראש הממשלה נתניהו: "יש לי מעל 1,500 שעות נתניהו, אפשר היה לראות כבר לקראת סוף הקדנציה שלי כראש מוסד שקורה משהו. נתניהו שאני הכרתי לפני עשור היה זורק את ראש הממשלה הנוכחי מכל המדרגות. הוא היה אומר: 'לראש ממשלה כזה אין זכות לשבת על כס ראש הממשלה'". 
פרדו גם התייחס לאמירתו המעומעמת של נתניהו בה הוא לא אישר כי יציית לפסיקת בג"ץ בנוגע לביטול עילת הסבירות: "העובדה שנתניהו לא אומר בפה מלא שהוא ימלא אחר פסיקה, זה מעמיד את מדינת ישראל באור לא יפה. לתפיסתי שרים וחברי כנסת מפעילים לחץ שדומה למאפיה הסיציליאנית, בתור מגמה לאיים על בג"ץ.
פרדו טוען כי הסכם גרעין בין ארצות הברית לאיראן הוא הדבר האופטימלי במציאות של היום: "מי שמפרק את חיל האוויר ועומד לאבד יכולת - הדבר האחרון שירצה לראות זה את איראן שועטת לגרעין. אם אכן הנשיא ביידן יביא לסטטוס קוו, להקפאה, להפחתה בהתעצמות האיראנית, זה יהיה מבורך - כי מה שאנחנו עושים פה, זה אסון".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בושה שאדם כזה עמד בראש המוסד. (ל"ת)
    ניר 08/2023/13
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • אז אמרת
    זאב 08/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנא נמק. נסה לשכנע את הקוראים. הרי יתכן שפרדו צודק
    סגור