בארץ

בני גנץ מרענן את השורות: זה השם החדש שנבחר

גדעון סער לא לבד ואחרי ששינה את שם מפלגתו, גם שותפו גנץ מרענן את השמות. למרות שילוב הכוחות הפרלמנטרי בין השניים יש לציין כי בבחירות המוניציפליות שייערכו בסוף השנה, שתי המפלגות ירוצו בנפרד ויקימו מטות עצמאיים 
דוד זולדן |  1
בני גנץ (צילום המכון הישראלי לדמוקרטיה)
מפלגתו של ח״כ בני גנץ ״חוסן לישראל״ עוברת מתיחת פנים ונציגי המפלגה הגישו בקשה למשרד המשפטים לשנות את שם המפלגה ל״כחול לבן חוסן לישראל״.
השותפה של גנץ - מפלגת 'תקווה חדשה' של גדעון סער, שבבחירות האחרונה שילבה כוחות עם מפלגת 'כחול לבן' של בני גנץ תחת השם המשותף: 'המחנה הממלכתי' כבר שינתה את שמה ל״תקווה חדשה - הימין הממלכתי״. יצוין כי שתי המפלגות פועלות יחד בכנסת הנוכחית תחת ״המחנה הממלכתי״.
שינוי השם מצד מפלגתו של גדעון סער נועד להדגיש את הסלוגן של המפלגה, באופן שמתכתב עם המהלך הפוליטי הדומה שביצע: "המחנה הממלכתי". יצוין כי בבחירות המוניציפליות שייערכו בסוף השנה, שתי המפלגות ירוצו בנפרד ויקימו מטות עצמאיים. 
מוקדם יותר היום, שר המשפטים לשעבר ח״כ גדעון סער תקף את איומי הליכוד נגד בית המשפט העליון ואמר: ״האיומים הבוטים של נתניהו ואנשיו על בית המשפט העליון הם שלב נוסף בניסיון להפוך את ישראל למדינת מאפיה. התערבות שיפוטית בחוק יסוד היא באמת חסרת תקדים אך כזה הוא גם השפל אליו דרדרו את המשטר הדמוקרטי בישראל״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גדעון סער מלקק לפרקליטות כי הוא יודע שיומו יגיע 2014
    סימה 08/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומעשיו בשירותי המועדון והצעירה. הוא עוד ייחקר ויעמוד לדין. מקומו בכלא מובטח!
    סגור