ויראלי

פלסטיני ניסה להסתנן לישראל בתא מטען של רכב - ונתפס על חם

משטרת ישראל חשפה כי תושב שטחי יהודה ושומרון ללא אישורי כניסה לארץ, ניסה להיכנס לשטחי מדינת ישראל בתא מטען של רכב בגזרת עוטף ירושלים ונתפס על חם על ידי לוחמי משמר הגבול. צפו בתיעוד
מערכת ice | 
מסתנן נתפס בתא מטען (צילום דוברות משטרת ישראל)
משטרת ישראל חשפה היום (שישי) כי תושב שטחי יהודה ושומרון ללא אישורי כניסה לארץ, ניסה להיכנס לשטחי מדינת ישראל בתא מטען של רכב בגזרת עוטף ירושלים ונתפס על חם על ידי לוחמי משמר הגבול.
בהודעה הרשמית שיצאה מטעם משטרת ישראל נכתב כי: אמש לוחמי משמר הגבול שפעלו במעבר ענאתא שבגזרת עוטף ירושלים עצרו רכב לבדיקה. במהלך הבדיקה נהג הרכב טען בפני הלוחמים שתא המטען אינו נפתח, מה שהעלה את חשדם.
עוד נמסר בהודעת המשטרה שחשפה את הסיפור בנוסף לתיעוד מרגע התפיסה כי הלוחמים עיכבו את הנהג והתעקשו על פתיחת תא המטען שבו נמצא חשוד תושב שטחי יהודה ושומרון שניסה להסתנן לתוך שטחי ירושלים.
החשודים, תושב ירושלים בגיל 19, ותושב שטחי יהודה ושמרון בגיל 18, נעצרו מיד לאחר שנתפסו והועברו לחקירה במג"ב עוטף ירושלים. לסיום נמסר ממשטרת ישראל כי לוחמי משמר הגבול בגזרת עוטף ירושלים ימשיכו בפעילות מבצעית סביב השעון על מנת להגן על אזרחי מדינת ישראל ולמניעת חדירת שוהים בלתי חוקיים לשטח המדינה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה