בארץ

אלמוג כהן נגד מחאת הטייסים: "פריווילגים, חושבים שהם אדוני הארץ"

"אותם אלה שאומרים שהם יפסיקו להתנדב ופוגעים בביטחונה של מדינת ישראל אלה אנשים שחוצים את התינוק לשניים במשפט שלמה המודרני", אמר חברת הכנסת
מערכת ice |  4
הפגנה נגד הרפורמה המשפטית בחיפה (צילום פלאש 90/ שיר טורם)
ח"כ אלמוג כהן מעוצמה יהודית התייחס היום (חמישי) לאיומי חיילי המילואים לסרב להתייצב עם הממשלה תמשיך בחקיקת הרפורמה המשפטית. "הטייסים פריווילגים. משקיעים בהם מיליוני שקלים בהכשרה שלהם, וביום פקודה אם משהו לא מסתדר להם פוליטית אז הם לא רוצים להגיע. אוי ואבוי לנו אם בהם יהיה תלוי ביטחונה של מדינת ישראל", אמר כהן ל-ynet.
"הטייסים הם לא אלה שמנצחים את המלחמות. הטייסים, ושוב, לא כולם כן? אותם אלה שאומרים שהם יפסיקו להתנדב ופוגעים בביטחונה של מדינת ישראל אלה אנשים שחוצים את התינוק לשניים במשפט שלמה המודרני. אין לזה שום הגדרה אחרת. הם לא האמא של אותו התינוק. כנראה שהם לא מרגישים מספיק שייכות למדינה הזאת".

בהקלטות שנחשפו אתמול (רביעי) בחדשות 13 מישיבת הממשלה, נשמע ראש הממשלה בנימין נתניהו יוצא מכליו, מרים את קולו ודופק על השולחן בחוזקה על רקע איום הטייסים לא להתנדב ולהופיע עוד לשירות מילואים.
"אני לא יכול לדמיין חומרת דברים גדולים יותר, של ארגון הפרה המונית כזאת של חוק השירות או אם תרצה של סרבנות", צעק נתניהו לעבר היועצים המשפטיים. "זה בלתי ניתן לתפיסה. זה פשוט אי אפשר לתפוס את זה".
פרקליט המדינה עמית איסמן משיב לנתניהו כי כל קריאה לסרבנות או מרי נבחנת לגופה, ומצליח להרגיז את ראש הממשלה, שדופק על השולחן בתגובה וזועק: "אם אתה אומר שכל מקרה ייבחן לגופו ולנסיבות שלו, אתה צריך להיות שם! אלוהים אדירים באמת לביטחון המדינה! כל מקרה לגופו? זה מקרה שפוגע בגוף המדינה, בביטחון המדינה".
ועוד המשיך וצעק נתניהו: "אתם יודעים מה זה עושה לאויבים שלנו? וזה לא רק ההשבתה של יכולות, זה גם מה שזה עושה לכוח ההרתעה שלנו. מה זה עושה, אני לא אביא כאן דוחות מודיעיניים, אם תרצו בדלתיים סגורות אני אראה לכם מה זה עושה, זה לא דבר קטן".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אלמוג אתה ויאיר נתניהו לקומנדו בראש הכח אפס פרזיט (ל"ת)
    אריק 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    סרבני גיוס לכלא
    ישראלי יהודי 07/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כל מי שמאים בסרבנות מקומו בבית-סוהר חוץ מזה שפוגע במשפחה ובחברים שלו !
    סגור
  • 2.
    מאיזה גן חיות ברח הבבון אלמוג? (ל"ת)
    ששי המלך 07/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    יאללה....לך אתה תטוס ב-F35 במקומם. (ל"ת)
    אבי 07/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור