בארץ

טלי גוטליב תוקפת את מפגיני נתב"ג: "מתביישת בכם"

חברת הכנסת תקפה את עצם קיום ההפגנה על רקע מבצע "בית וגן": "אתם בטח לא חיים ביהודה ושומרון, בטח לא חוטפים אבנים (במקרה הטוב) בדרך הביתה. מתביישת בכם, בזה לכם אנשי שמאל ראדיקלי. זו לא מחאה, זה אובדן ערכים מוחלט שלכם"
מערכת ice |  3
טלי גוטליב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
צה"ל ממשיך גם בשעה זו בתקיפות במבצע "בית וגן" בג'נין, עשרה יעדים הותקפו עד כה, שמונה חמושים חוסלו, עשרות נוספים נפצעים ביניהם מספר פצועים אנוש. פעילות זו מגיעה במטרה לסכל גורמים ספציפיים בתוך נחנה הפליטים ג'נין. דובר צה"ל עדכן כי בשעה זו מתנהלים חילופי אש עם חמושים סמוך למסגד בעיר הפלסטינית. 
למרות המבצע, ראשי המחאה כנגד הרפורמה המשפטית הודיעו כי ההפגנה הגדולה בנתב"ג  תתקיים בכל זאת, מה שהרגיז מאוד את חברת הכנסת מהליכוד טלי גוטליב. כך היא צייצה: "מי אתם מופקרים חסרי אחריות שיוצאים למחאות כשכוחות הביטחון בשיאו של מבצע בג׳נין? אתם בטח לא חיים ביהודה ושומרון, בטח לא חוטפים אבנים (במקרה הטוב) בדרך הביתה. מתביישת בכם, בזה לכם אנשי שמאל ראדיקלי. זו לא מחאה, זה אובדן ערכים מוחלט שלכם".
מוקדם יותר, הח"כית איחלה הצלחה לכוחות הביטחון וצייצה: "ה׳ ישמור צאתם ובואם של חיילנו הגיבורים מעתה ועד עולם. תודה רבה לכוחות הביטחון על מבצע חשוב להחזרת ההרתעה בשומרון. שידעו אויבינו שישראל תגן על עצמה בכל דרך מול טרור. מדינתו, ארצנו, נחלת אבותינו האחת ואין בילתה. ולכל מתכנני מחאות הזויות כשכוחות הביטחון בפעולה חידלו!! המבצע גם עבורכם".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    זה הדדי
    יס מיניסטר 07/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא שמעתי שוועדת הכנסת הפסיקה דיוניה בגלל המבצע בג'נין ושפ לא מעטים הגרים ביהודה ושומרון אז אנא אל תחשבי שכולם מטומטמים ותמצאי סיבות יותר חכמות לתקוף את מחצית העם
    סגור
  • 2.
    זה בסדר, גם אנחנו מתביישים בך. אבל מאד מתביישים. (ל"ת)
    הדדי 07/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    צעקנית
    גר 07/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    טלי גוטליב במקום ביום הזה להניח למחלוקות לעצור את דיוני החקיקה הקואליציה ממשיכה כאילו הכל אותו דבר לידיעתך המפגינים פנו לרה"מ בבקשה לעשות הפסקה בדיונים והם יעצרו את ההפגנה נתתם תשובה שלילית בושה לא להגיע להסכמה על זה את תבואי בתלונות והאשמות לקואליציה הרי מהפגנה ביום כזה אתם תחגגו בתקשורת נגד מפגינים הכל אינטרסים
    סגור