משפט

טלי גוטליב מכריזה: "הרפורמה מתה, זה מביך"

חברת הכנסת מהליכוד הגיבה לדבריו של ראש הממשלה בראיון לוול סטריט ג'ורנל: ""הרפורמה מתה. אמרתי את זה כבר לפני 3 חודשים. לצערי צדקתי. כך החליט רוה״מ. אז אל תגררו אותי לחקיקה מיותרת על ׳סבירות׳. זה מביך. זה לא נותן כלום".
מערכת ice | 
טלי גוטליב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
ראש הממשלה בנימין נתניהו התראיין לעיתון האמריקאי וול סטריט ג'ורנל והתייחס למהלכי הממשלה הבאים בתכנית הרפורמה המשפטית. נתניהו סיפק את הכותרת היומית ללא ספק, כשאמר כי פסקת ההתגברות לא תקודם. "זרקתי את זה", אמר למראיין דב ליבר. על הוועדה לבחירת שופטים אמר כי ההצעה שהועלתה בעניינה לא תעלה, אם כי הוועדה לא תישאר בהרכב הנוכחי שלה.
חברת הכנסת מהליכוד טלי גוטליב, שלא נמצאת ביחסים הכי טובים עם ראש הממשלה בימים אלו, על רקע סערת הבחירות לוועדת לבחירת שופטים , הגיבה בחריפות לדבריו אלו של נתניהו בחשבון הטוויטר שלה.
כך היא צייצה היום (חמישי): "הרפורמה מתה. אמרתי את זה כבר לפני 3 חודשים. לצערי צדקתי. כך החליט רוה״מ. אז אל תגררו אותי לחקיקה מיותרת על ׳סבירות׳. זה מביך. זה לא נותן כלום. בגץ ימצא מילים נרדפות ועל בסיסן יתערב בסוגיות בלתי שפיטות בעליל ולגמרי פוליטיות. במערכה הזו הפסדנו לא כי לא צדקנו, אלא כי לא ידענו למשול".
אתמול, עוד טרם דבריו של ראש הממשלה, גוטליב צייצה את הדבר הבא: "בלי טובות. הרי אין רפורמה. גם אם אבטל את עילת הסבירות בגצ יוכל להתערב בהחלטות ממשלה משיקול של ניגוד עניינים, פגיעה בזכויות, חוסר איזון, חוסר מידתיות וכו׳. אני לא צריכה לחוקק איזה כלום רק כדי לומר שחוקקנו. אז די ללעוג לאינטלגנציה של כולנו. אם זה רק סבירות או כלום עדיף הכלום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה