משפט

דרמה בבחירות לראשות עיריית טבריה: הוצע שוחד למתמודדת כדי שתפרוש?

התנועה לאיכות השלטון דורשת ממשטרת ישראל לפתוח בחקירה מידית, זאת בעקבות דבריה של עו"ד שני אילוז, המתמודדת על תפקיד ראשות העיר, שחשפה כי בימים האחרונים קיבלה הצעות לתפקידים ובתנאי שתפרוש מהמרוץ 
מערכת ice | 
מנכ"ל החברה הממשלתית לתיירות, עידן מועלם וראש העיר טבריה בועז יוסף (צילום החברה הממשלתית לתיירות)
התנועה לאיכות השלטון דורשת ממשטרת ישראל לפתוח בחקירה מידית, זאת בעקבות דבריה של עו"ד שני אילוז היום (שני) בוועדת הבנים, שדנה בהצעת החוק של עמית הלוי, שנועדה לאפשר לראש הוועדה הקרואה בטבריה להתמודד בבחירות, דבר שלפי החוק כיום הוא אסור בתכלית האיסור. עו"ד אילוז המתמודדת על תפקיד ראשות העיר חשפה כי בימים האחרונים קיבלה הצעות לתפקידים ובתנאי שתפרוש מהמרוץ ותפסיק לתקוף את החוק בפומבי. 
עו"ד תומר נאור, ראש האגף המשפטי בתנועה לאיכות השלטון, מסר: "לאורך כל הליך חקיקת החוק ריחפה סביבו עננת חשדות מטרידה. הדברים החמורים שנשמעו היום בוועדה רק מאשרים לצערנו את מה שכבר נרמז פעם אחר פעם בוועדה - והוא החשד הכבד שמא אל תוך קודש הקודשים של הליך החקיקה הסתננו גורמים עבריינים אשר מבקשים להשפיע על חקיקה באמצעים פליליים".
עוד הוסיף כי "מדובר בחוק פרסונלי ורטרואקטיבי רע ומושחת שטוב שלא היה מגיע לאוויר העולם. הדברים החמורים שנאמרו מחייבים חקירה משטרתית. ככל שהחוק יעבור, בכוונת התנועה לאיכות השלטון לעתור לבג"ץ בדרישה לפסילתו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה