בארץ

מובילת מחאת השפחות נעצרה מחוץ לביתה של מאי גולן

הבוקר (חמישי) נעצרה מייסדת ומובילת "בונות אלטרנטיבה", מורן זר קצנשטיין, בעקבות מחאה של התנועה מתחת לביתה של השרה לקידום מעמד האישה, מאי גולן
מערכת ice |  1
מחאת "בונות אלטרנטיבה" (צילום מחאת בונות אלטרנטיבה)
המשך המלחמה של המשטרה נגד מובילי מחאת הרפורמה המשפטית. הבוקר (חמישי) עוכבה לחקירה מייסדת ומובילת "בונות אלטרנטיבה", מורן זר קצנשטיין, על ידי המשטרה בעקבות פעילות התנועה שהגיעה למחות מתחת לבית של השרה לקידום מעמד האישה, מאי גולן. 
פעילות תנועות "בונות אלטרנטיבה" התייצבו מוקדם הבוקר כחלק מפעילותן ותוך קריאת השכמה לשרות וחברות הכנסות "הרדומות" לתפיסתן. "הצרה לקידום מעמד האישה פוגעת במו ידה במאבק למען זכויות נשים במדינת ישראל. היא חשבה ששפחות הן נשים כנועות, אנחנו באנו לגרום לה להתעורר ולהבין שהיא, כמו כל הנשים בישראל, הבאה בתור להיפגע מהחקיקה האנטי דמוקרטית המטורללת הזו", הסבירו בתנועה, תוך עקיצת גולן. 

בעקבות פעילות המחאה, משטרת ישראל הגיעה ובלמה את הפעילות והשוטרים סירבו לתת למוחות לעבור בחופשיות את הכביש ולנוע במרחב הציבורי. לאחר מחאה של מספר דקות, נעצרה כאמור מוביל המחאה, מורן זר קצנשטיין.
כזכור, רק לפני יומיים נעצר בשעות הערב פעיל המחאה איציק מדינה בביתו אשר בפתח תקווה. כתוצאה מכך פעילי מחאה רבים הגיעו למחות בתחנת המשטרה המקומית והוא שוחרר במהרה מבלי שהואשם בדבר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    החלוקים האדומים
    מה יפית 06/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל כך צנועות. ממליצה לכל המוחות ללבוש חלוקים אדומים. מזכיר קצת לבוש נשים חרדיות. האם לכך התכוונו?
    סגור