תקשורת ומדיה

רביב דרוקר זועם: "השווית את גלית גוטמן לתעמולה הנאצית"

הח"כ הוותיק יצחק פינדרוס התבטא בצורה חמורה נגד הקהילה הגאה, רביב דרוקר אמר לפינדרוס בפניו במסגרת ראיון ב'אזור בחירה' ברשת 13: "השווית את מה שגלית גוטמן אמרה על החרדים לתעמולה הנאצית של גבלס, אז איך אתה, שהזדעזעת כשביקרו ותקפו את הציבור שלך, יכול לתקוף ולדבר בצורה כזו על ציבור אחר?"
תום נחום |  4
רביב דרוקר (צילום רשת 13)
האמירה המזוויעה של חבר הכנסת מיהדות התורה, יצחק פינדרוס, ממשיכה לזעזע את הרשתות וגם את הסלבס שהקהילה הגאה קרובה לליבם. הח"כ טען כי: "הלהט"ב יותר מסוכנים למדינת ישראל מדאעש, חיזבאללה והחמאס, שיילחם בהם כי כך מצווה התורה", כאשר הביקורות הקשות על דבריו לא איחרו לבוא.
פינדרוס הגיע אמש (ראשון) לאולפנו של רביב דרוקר ב'אזור בחירה' ברשת 13, כאשר דרוקר תקף את חבר הכנסת ואמר: "כשגלית גוטמן דיברה על החרדים ואמרה שהם ׳מוצצי דם׳ והתנצלה, אתה הרחקת לכת ותקפת, אמרת שלא תשב באולפני חדשות 12 ואף השווית את זה לתעמולה הנאצית של גבלס, אז איך אתה, שהזדעזעת כשביקרו ותקפו את הציבור שלך, יכול לתקוף ולדבר בצורה כזו על ציבור אחר? איך אתה לא מהסס ופוגע ככה באנשים שהם הבנים שלנו, האחים שלנו, ההורים שלנו, אנשים כמוך". בנוסף, דרוקר גם התייחס לדרמה בתיק 4000 במשפטי נתניהו וסיפק אמירה מפתיעה סביב החקיקה במסגרת הרפורמה במערכת המשפט: "כולנו בעד הרפורמה המשפטית - רק לא זאת שהוצגה".
עוד בשבוע שעבר, יעל בר זוהר לא יכלה לשתוק ואמרה על דבריו של פינדרוס במהלך שידור 'חדשות הבוקר' עם ניב רסקין בקשת 12 כך: "האמת שאני ממש פוחדת, מה זה אומר ולאן אנחנו הולכים? ח"כ מטעם 'יהדות התורה', יצחק פינדרוס, שהוא ידוע בדעות הקיצוניות שלו והתבטא לא פעם נגד הקהילה הלהט"בית, אבל הפעם אני מרגישה באמת שכל פעם יש אמירות בעייתיות, אבל הפעם נחצו כל הגבולות".
עוד הוסיפה: "אנחנו אחרי הפיגוע המזעזע בעלי והוא אומר לנו שזה יותר גרוע מחמאס, לאן נגיע? כאילו לא חסרות פה מספיק צרות ובעיות במדינה שלנו וכאילו אין מספיק פילוג בעם, אמירה כזו רק מגדילה את הקרע יותר ואמירות כאלה, לא רק שזורעות שנאת חינם, הן עלולות להיות מסוכנות ולהוביל למעשים מסוכנים, כולנו זוכרים מה קרה ב-2015 במצעד הגאווה בירושלים, את הרצח של שירה בנקי ז"ל, אתה יודע, מישהו אומר דבר כזה ומישהו אחר יכול חלילה לעשות מעשה קיצוני".

לסיכום אמרה: "אין לי שום יומרה לשנות את דעתו, אבל אני כן מצפה מאיש ציבור לא לצאת בהצהרות כאלה, אמירה כזו גם בעיניי חייבת להיות מגונה, אבל אני חושבת שכדאי שיגנו את זה. אני גם לא רוצה לחשוב על הורים ועל ילדים ונערים שנמצאים כרגע בארון וכמה זה לוקח אותם אחורה ומכאיב להם, זה ממש מחריד ואולי נזכיר לו שהדבר שהתורה אולי מושתתת עליו והדבר אולי הכי חשוב זה 'ואהבת לרעך כמוך' והוא פספס פה בגדול".
רסקין הגיב: "זה נורא, נורא, זה לא נשאר באוויר דברים כאלה, ברור שצריכים לגנות את זה. זה בושה להגיד להם שהם יותר גרועים מהחיזבאללה והחמאס. חשוב מאוד לדבר על הנושא הזה".
כזכור, גם הזמר רן דנקר תקף בחריפות את הח"כ: "אתה צריך להשפיל את מבטך כשאתה עובר ליד אותן בהמות טרוריסטיות, להשפיל עיניים ולב מבושה. אתה ואהוביך צריכים להרגיש כנראה את הבושה והביטול והרצון להתפייד מהעולם שאתה מבקש מאיתנו לחוש כדי אולי לחזור לדרך הישר".
 
עוד כתב: "איש ששנאה, הומופוביה וגזענות זורמות בעורקיו אין לו מקום בחברה שלנו. איש שמבקש להשמיד לא פחות ולא יותר אוכלוסיה שלמה, צריך להיות מאחורי סורג ובריח. איש שמזכיר תקופות קשות מאוד בהיסטוריה שהעם שלנו ידע, מבקש לעשות טיהור מבפנים, איש מסוכן".
עוד כתב לידר נגד הח"כ הוותיק: "אנחנו מאמינים בטוב, יודעים שרק איתו אפשר יהיה לנצח. יודעים שרק מי שידע אהבה אמיתית - יכול להבין אותה כמו שהיא. ועכשיו, תסתכל אתה עלינו.  אוהבים. חזקים.  ביחד".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    תמיד אמרתי
    חגית 06/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמיד אמרתי שאתה לא עיתונאי אלה רכלן ועשיו הוכח טיפש
    סגור
  • 2.
    לא דרוקר,שמוביל את ההסתה והשיסוי בישראל,זכאי לבקר אחרים (ל"ת)
    צביעות בתקשורת 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • זה חבר כנסת וזה עיתונאי
    בעין שלך 06/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא אותו מקצוע, לא אותו תחום אחריות. חבר כנסת מקבל משכורת ממשלמי המיסים, גם להטבים. דרוקר זאת העבודה שלו. אבל מה, אתה ימני מסכן, מוסת ולא משכיל. אתה בטח גם תומך בדבריו של פנדחוס, נכון? מי ששונא להטב הוא כנראה לא יצא בחייו מהמערה החשוכה שבה חי. נכון? אתה חי בחור מסריח ולעולם לא יצאת ממנו חוץ. בטח אתה גם לא מכיר אנשים מחוץ לגבולות המערה. לך תעשה סירוס למען עתיד טוב יותר למדינת ישראל
    סגור
  • 1.
    הוא לא יהודי. (ל"ת)
    גולן 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור