בארץ

עופר כסיף באיחול מזעזע לרצח בפיגוע טרור: "בקרוב אצלך"

חבר הכנסת עופר כסיף הגיע להפגין נגד כניסתם של יהודים לדירות ברובע המוסלמי בעיר העתיקה בירושלים, אחד מעוברי האורח באזור הטיח בו: "יהודים נרצחים פה, חבר שלי נרצח פה", כאשר כסיף הגיב ולכאורה איחל לו להירצח גם כן: "בקרוב אצלך"
מערכת ice |  2
עופר כסיף (צילום רועי כץ)
כאשר בארסנל שלו לאורך השנים לא מעט סערות ושערוריות, ח"כ עופר כסיף, מטעם מפלגת חד"ש בסיעת הרשימה המשותפת בעיצומה של סערה נוספת על רקע אמירה קשה מקוממת נגד אדם שמחה נגדו בעיר העתיקה בירושלים, במסגרתה כסיף לכאורה איחל לאותו מוחה להירצח בפיגוע טרור, כפי שחשף יאיר לוי, עיתונאי 'בחדרי חרדים'.
כסיף הגיע לעיר העתיקה ביחד עם עוד פעילי שמאל רבים במחאה על כניסתם של יהודים לאחד הרחובות המרכזיים ברובע המוסלמי, זאת בטענה על פינוייה של משפחה לטובת תושבים יהודים חדשים שרכשו את הנכס, כל זאת בליווי הנפת דגלי פלסטין מצד אותם פעילי שמאל שהפגינו ברחובות העיר העתיקה והרובע המוסלמי, כאשר בהמשך, הגיעו מוחים ימניים שהביעו התרעמות בפני ח"כ עופר כסיף, שהגיב בצורה קשה.

יאיר לוי כתב בחשבון הטוויטר שלו כך: "פרסמתי ב'בחדרי': האמירה המקוממת של ח"כ עופר כסיף. במהלך מחאה בעיר העתיקה בירושלים, הטיח יהודי בחבר הכנסת מחד"ש: "יהודים נרצחים פה, חבר שלי נרצח פה". כסיף השיב: "בקרוב אצלך".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מדוע ערימת הצואה המצחין כסיף לא קיבל כדור בראש
    צפוני 06/2023/09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אין ראוי מהםיגול הזה לקבל כדור בראש הוא מחבל לכל דבר ועניןלכשהוא פתח את לע הביוב הוא היה צריך חשגב לנצח
    סגור
  • 1.
    עם ישראל מסורס על ידי השמאל (ל"ת)
    יו 06/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור