בארץ

התגעגעתם לאורן חזן? הקאמבק הפוליטי בדרך - ליעד מפתיע

חבר הכנסת לשעבר מהליכוד מתעתד להתמודד על ראשות העיר אריאל. בעבר עורר סערות בכנסת, וזכור גם כמי שזכה במקום הראשון בעונת הוי-אי-פי של "האח הגדול"
מערכת ice | 
אורן חזן (צילום הדס פרוש פלאש90)
פעם הוא היה נחשב לח"כ פרובוקטור מהליכוד, אם כי נדמה שמאז פרש ידעה כנסת ישראל שיאים שליליים נוספים. כעת ח"כ לשעבר אורן חזן חוזר לזירה הפוליטית - והפעם מתכוון להתמודד על ראשות עיר מגוריו, אריאל.
עד כה הכריזו על מועמדות לראשות העיר אריאל 7 מועמדים, כאשר ראש העיר המכהן אלי שבירו עדיין לא הודיע אם בכוונתו להתמודד לקדנציה שלישית.

אורן חזן (41) כיהן בכנסת ה-20 בין השנים 2015 ל-2019 לאחר שקודם לכן ניהל קזינו בבורגס שבבולגריה. בעת כהונתו עורר לא מעט סערות והושעה מספר פעמים, בין היתר לאחר שלעג לח"כ קארין אלהרר על נכותה. במאי 2017 התגנב לשורת לוחצי הידיים בטקס קבלת הפנים לנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בנתב"ג, ואף הביך את רה"מ נתניהו כאשר ביצע צילום סלפי עם טראמפ.
לקראת הבחירות לעיריות באוקטובר 2018 העביר חזן את כתובתו לתל אביב-יפו על מנת להתמודד על ראשות העיר. הוועדה המוניציפלית של הליכוד אסרה עליו להתמודד מטעמה, ובסופו של דבר פרש חזן מההתמודדות ביולי 2018.
בפברואר 2019 נבחר בפריימריז של הליכוד למקום 46 בלבד, בעקבות כך הודיע על עזיבת הליכוד ועל התמודדות בבחירות בראש מפלגת צומת. בבחירות קיבלה צומת 2,430 קולות ולא עברה את אחוז החסימה.
לקהל הצעיר זכור חזן כמי שבשנת 2020 הצטרף לעונה העשירית של תוכנית המציאות "האח הגדול" כדייר זמני והשתתף בה עד היום ה-11. כעבור שנה השתתף בעונת ה-VIP הרביעית של "האח הגדול" וזכה במקום הראשון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה