ויראלי

ח"כ מלינובסקי הטיחה בנתניהו "בוגד" בשידור חי - וחטפה

"בוגד, שקרן ורמאי" הטיחה נציגת ישראל בתינו ברה"מ נתניהו. חברת הכנסת קטי שטרית מהליכוד השתוממה: "משתמשים במילה בוגד?" ח"כ מלינובסקי התנצלה מיד לאחר מכן: "לא הייתי צריכה להגיד את זה"
דוד זולדן |  3
יוליה מלינובסקי (צילום נועם רבקין פנטון פלאש90)
חברת הכנסת יוליה מלינובסקי מסיעת ישראל ביתנו הטיחה כלפי רה"מ נתניהו היום (שלישי) את  המילה: "בוגד". זה קרה כאשר בחדשות 12 נשאלה מלינובסקי על ידי המגיש עופר חדד: "איך את רואה את זה שנתניהו ביד אחת מנסה להרדים את המחאה וביד השנייה ממשיך לקדם את הרפורמה". מלינובסקי לא היססה והטיחה מבלי למצמץ: "ביבי אותו ביבי - בוגד, שקרן ורמאי".
 דבריה של מלינובסקי עוררו זעם רב בקרב חברי הפאנל על השימוש שעשתה נציגת ישראל בתינו במונח: "בוגד". חברת הכנסת קטי שטרית זעקה לעברה: "משתמשים במילה בוגד?". ח"כ מלינובסקי התנצלה מיד לאחר מכן: "לא הייתי צריכה להגיד את זה".
כזכור, ח"כ צביקה פוגל מעוצמה יהודית ביקש לעצור את ראש האופוזיציה יאיר לפיד, יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ ואת חברי הכנסת לשעבר יאיר גולן ומשה (בוגי) יעלון בעוון בגידה. הוא אמר זאת על רקע אזהרותיהם מפני מלחמת אזרחים בעקבות הרפורמות במערכת המשפט שמקדם שר המשפטים לוין. חברו למפלגה אלמוג כהן הצטרף לדבריו והזהיר כי גנץ ולפיד "ייעצרו באזיקים" אם "ימשיכו עם ההסתה". דבריהם עוררו סערו, ורה"מ נתניהו מיהר להבהיר: "במדינה דמוקרטית לא עוצרים את ראשי האופוזיציה".
"זה מטורף הדבר הזה. את הארבעה האלה צריך לעצור עכשיו, הם האנשים המסוכנים ביותר שיש כרגע", אמר חה"כ פוגל בריאיון לכאן 11. במהלך הריאיון הוא חזר והדגיש כי לדעתו יש לעצור אותם בגין בגידה במולדת.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אישה קטנה ועלובה
    סימה 06/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    את לא מגיעה לנעלים של נתניהו. את מטורללת כמו ליברמן
    סגור
  • 2.
    לשמאל מותר הכל, לימין אסור הכל. זהו! (ל"ת)
    דיקטטורת מחשבות 06/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    המוטרפים משנאה של ישראל ביתנו, אין גבול! (ל"ת)
    שנאת יהודים 06/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור