בריאות

חופי הים בצפון נסגרים לרחצה: משרד הבריאות באזהרה חמורה

משרד הבריאות הוציא הבוקר (שני) הודעה לפיה הוא מזהיר מפני הרחצה במספר חופים בעיר חיפה, זאת לאחר בדיקה שנערכה, במסגרתה נמצאו תוצאות בקטריליות חריגות באיכות המים. אז איזה חופים נסגרים לרחצה?
מערכת ice |  1
חוף נהריה מרכז (צילום גידי בטלהיים המשרד להגנת הסביבה)
משרד הבריאות הוציא הבוקר (שני) הודעה לפיה הוא מזהיר מפני הרחצה במספר חופים בעיר חיפה, זאת לאחר בדיקה שנערכה, במסגרתה נמצאו תוצאות בקטריליות חריגות באיכות המים.
בהודעה שיצאה מטעם משרד הבריאות נכתב כי "משרד הבריאות מזהיר את הציבור מרחצה בחופים: חוף כרמל צפון ודרום, דדו-זמיר תחנות 1-5 וחוף הסטודנטים (תחנה 6) בחיפה, עקב תוצאות בקטריאליות חריגות שנמצאו בבדיקות איכות הים. אזהרה זו תקפה עד להודעה חדשה".
משרד הפנים הצטרף לאזהרה של משרד הבריאות, לפיה הרחצה בחופי חיפה אסורים, כשהוציא הודעה משלו בה נכתב כי "חופי חיפה: חוף כרמל צפון ודרום, חוף דדו-זמיר (תחנות 1-5), חוף הסטודנטים (תחנה 6) אסורים לרחצה לאור המלצת משרד הבריאות בשל גילוי תוצאות בקטריאליות חריגות בבדיקות איכות מי הים. זכרו, רחצה ללא מציל אסורה ומסוכנת!".
האזהרות של משרד הבריאות ומשרד הפנים רלוונטיות יותר מתמיד, שכן עונת הרחצה כבר החלה עם כניסתו הרשמית של הקיץ בישראל, וחשוב מאוד להתעדכן באזהרות, לקרוא את השלטים, לא להיכנס ולרחוץ היכן שאסור ובעיקר - לשמור על הבריאות שלכם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רק לבל שבאתר של איכות הסביבה זה לא רשום, מבחינתם המצב
    שלומית 06/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בחופים האלה הוא דבש
    סגור