בארץ

שליחי וולט במחאה חדשה: האם זמן המשלוחים יוארך?

שליחי וולט פתחו במחאה חדשה עקב מודל התמחור החדש של החברה: מודל תשלום דינמי. "אני מרגיש שמזלזלים בנו"
מערכת ice |  1
וולט (צילום יחצ WOLT ישראל)
מחאה יוצאת דופן התרחשה היום (רביעי) מול משרדי וולט בתל אביב: שליחי החברה מחאו על הרחבת מודל התמחור של החברה. המחאה החלה ברכיבת מחאה, חלק מהשליחים אף שבתו ולא סיפקו משלוחים עד השעה 16:00.
על פי ציטוט מאתר "דבר", שליח וולט שהשתתף במחאה אמר: "אני מרגיש שמזלזלים בנו. אנחנו עובדים עם עוסק פטור או מורשה, וכל ההוצאות עלינו, ההכנסות יורדות דרסטית, ואנחנו סופגים הכל על הגב שלנו. הייתי מצפה מוולט להיות יותר בעד השליחים".
על פי מודל התמחור החדש של וולט לשליחים, אלגוריתם צפוי לחשב את השכר שיקבלו לכל משלוח ובכך השליחים לא ידעו את הרווח שלהם מהמשלוח עד סיום המשלוח. השליחים טוענים שמודל התמחור החדש של החברה יוריד את השכר שלהם ב-30%.
השליחים עוד טוענים כי עקב גיוס אגרסיבי של שליחים שמבצעת החברה, פרנסתם יורדת עקב תחרות מוגזמת על כל משלוח.
וולט טוענים: "אנחנו מעריכים כל אחד ואחת מ-15,000 השליחים והשליחות הפרילנסרים שבוחרים לבצע משלוחים בוולט. אנחנו תמיד זמינים עבורם וקשובים לפידבק שלהם. הסיבה שאלפי ישראלים בוחרים לבצע משלוחים על גבי הפלטפורמה כפרילנסרים היא הגמישות המוחלטת והתגמול הגבוה שוולט מעניקה לשליחים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    השליחים צריכים להשבית את וולט לשבוע.
    צמח 06/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יחס מחפיר.זילזול.היתעמרות. לעגנות.יהירות.כל אלו ועוד מאפיינים את חברת וולט ביחסה לשליח שנותן שירות לחברה.כל הוולט הזה גועל נפש אחד גדול.
    סגור