בארץ

בני גנץ מגיב למינויו של אבי מעוז: "שוחד פוליטי"

כך כתב יו"ר המחנה הממלכתי בטוויטר: "כמעט 300 מיליון שקל לאבי מעוז, כדי 'להפוך לשקוף' את מה ששר החינוך אומר שמופיע באינטרנט. שקוף, שזה שוחד פוליטי"
מערכת ice |  1
בני גנץ (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
יו"ר המחנה הממלכתי, בני גנץ, התייחס בחשבון הטוויטר שלו למינויו המחודש של אבי מעוז לסגן שר במשרד החינוך ותקף בחריפות את ההחלטה הזו של הממשלה. כך הוא כתב: "ממשלת ישראל מציגה – 'המרדף'. אבי מעוז רודף את החינוך הליברלי, חברי כנסת מהליכוד רודפים את ארגוני החברה האזרחית, שר המשפטים ויו״ר ועדת חוקה רודפים את שומרי הסף והשופטים. בן גביר רודף אחרי ארגוני הגאווה ומתעקש לשבת בחפ״ק כדי לערער את ביטחונם - וכולם, מכל הכיוונים, רודפים אחרי הכסף".
עוד כתב יו"ר המחנה הממלכתי: "כמעט 300 מיליון שקל לאבי מעוז, כדי 'להפוך לשקוף' את מה ששר החינוך אומר שמופיע באינטרנט. שקוף, שזה שוחד פוליטי. הממשלה הזו, שהולכת לחרב את מודל צבא העם, שמונעת לימודי ליבה ומתמרצת זרמים שמתרחקים מהציונות – רוצה להביא החלטה על הטמעת ערכי הציונות? כדאי לה ללמוד על הציונות המעשית במקום למסד גזענות".
"ממשלה שהביאה תקציב שבמקום מנועי צמיחה מעודד תמיכה – מקימה ועדה ליוקר המחיה. במקום זה, כדאי להכין את ועדת החקירה להרס הכלכלה. ממשלה שפיצלה וחילקה לכל דורש את משרד הביטחון, החליטה לפורר גם את השליטה על הוועדה לאנרגיה אטומית. קודש הקודשים. רבותיי, זו לא ממשלה - זה מחדל", סיכם גנץ.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה עושים עם הצדק הזה על הבוקר? שומרים על הדמוקרטיה שלנו (ל"ת)
    השומר ישמור 05/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור