בארץ

בזכות איירפודס: שוטרים איתרו מעבדת סמים ענקית במרכז הארץ

שוטרים מתחנת כפר קאסם התחקו אחרי גנב שפרץ לבית באזור בעזרת האיירפודס שגנב. לאחר שהשוטרים הגיעו אליו בעזרת איכון האוזניות, הם הופתעו לגלות מעבדת סמים ענקית
מערכת ice | 
איירפודס (צילום ai subarasiki pixabay)
שוטרים מתחנת כפר קאסם ביצעו מעקב אחר חשוד בפריצה וגניבת רכב, אך הופתעו לגלות מעבדת סמים מתחת לאחד הכבישים הראשיים במדינה, כביש 6. בתחילה, החשוד פרץ לבית באזור וגנב ממנו מספר רב של פריטים. בין הפריטים הגנובים היו אוזניות איירפודס. כידוע, ניתן לעקוב אחר האוזניות של אפל עם אפליקציית מעקב ייעודית באייפון.
כאשר השוטרים התחקו אחר מיקום האוזניות (במטרה למצוא את הגנב), הם הופתעו לגלות שהגנב בנה בעזרת כמה שותפים תשתית ענקית של מעבדת סמים הממוקמת מתחת לאדמה. את המעבדה חיברו העבריינים לחשמל בעזרת לוח חשמל של כביש 6  שמטרתו לספק חשמל לעמודי תאורה ענקיים שמאירים את את כביש 6 באזור.
 
כאשר השוטרים פשטו על המעבדה הם הופתעו למצוא ציוד רב לייצור סמים הכולל צינורות מיוחדים ועוד שלל אמצעים שבעזרתם העבריינים ייצרו את הסמים.
לאחר שהשוטרים מצאו את מעבדת הסמים הם עצרו את החשודים בתפעולה, פירקו אותה וניתקו את קו החשמל הפיראטי בעזרת אנשים העובדים ב"כביש 6" ובעזרת "חברת החשמל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה