בארץ

שיקלי תוקף את יו"ר ההסתדרות: "מתבטא כמו ראש מאפיה"

אחרי שארנון בר-דוד יצא בביקורת חריפה כלפי פורום קהלת וכתב: "יידע כל חבר כנסת שמשתף עמם פעולה, שההסתדרות תבוא עמו חשבון", שיקלי לא נשאר חייב: "גאה לעבוד עם פורום קהלת המעולה"
מערכת ice |  1
עמיחי שיקלי (צילום פלאש90)
ביום שלישי האחרון פורסם התחקיר של כאן 11 אודות פורום קהלת. נחשפנו למי שעומד מאחורי הארגון, להשקפת עולמו ולהשפעה האדירה ויש שיגידו המפחידה שלו על השלטון בישראל. 
ארנון בר-דוד, יו"ר ההסתדרות, הוא אחד המבקרים הגדולים של הגוף הזה וביום רביעי הוא פרסם הצהרה בפייסבוק, בה כתב: "האמת מאחורי פורום קהלת נחשפה אתמול - חבורה של שיכורי כוח, חסרי חמלה ורסן, מפוצצים בתקציבי עתק שהציבו לעצמם מטרה למוטט את כל ההגנות שמספקת החברה הישראלית לאזרחיה".
הוא הוסיף: "שכר מינימום, פיקוח על מעונות ילדים, דיור ציבורי, את הכל הם רוצים להרוס. לא רואים אף אחד חוץ מאשר את עצמם ואת האידיאולוגיה ההרסנית שלהם. לשמחתי, רוב רובם של ה'מחקרים' וחוברות העבודה שלהם נשארים על המדף ולא מקודמים. אך מספיק רעיון אחד או שניים מאין ספור ה'מחקרים' שלהם שיזעזע את החברה הישראלית ואת כל מה שבנינו פה במדינת ישראל שלנו".
ואז גם שלח איום: "ההסתדרות בראשותי לא תאפשר לאנשים הבזויים וההזויים האלה לקדם את הרעיונות שלהם לפגיעה באזרחי מדינת ישראל. אתמול חזינו בארגון הזורע שנאה והרס, שכל אדם ערכי צריך להתרחק ממנו ומהרעיונות הקיצוניים וההרסניים שהוא מקדם. יידע כל חבר כנסת שמשתף עמם פעולה, שההסתדרות תבוא עמו חשבון. הם מנסים להרוס ואנחנו נמשיך לחבר את שבטי ישראל ולאחד את מרכיבי החברה הישראלית. אין לי ספק שהדרך שלנו תנצח".
אתמול (חמישי) בערב, הגיעה התגובה של של אחד מחברי הכנסת - עמיחי שיקלי, שתקף את בר-דוד חזיתית וצייץ בטוויטר: "גאה לעבוד עם פורום קהלת המעולה. חבל שיו״ר ההסתדרות מתבטא כמו ראש מאפיה אבל האמת היא שלכתחילה לא היו לי ציפיות גבוהות ממנו".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שיקלי
    יוסי 05/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי זה עמיחי שיקלי,כלומניק שנכנס לכנסת כטרמפיסט,אין לו קהל בוחרים מאחוריו,וההוא מייצג רק את עצמו,מלכך פינכה,עוף לנו מהעיניים לא רוצים לראות ולשמוע אותך.
    סגור