תקשורת ומדיה

עופר חדד מגונן על צה"ל: "הרג חסר הכוונה? נוכל!"

כתב חדשות 12, נחלץ לעזרת צה"ל בעקבות מותם של האזרחים בעזה והודף את הביקורת על מוסריותו
דוד זולדן |  1
עופר חדד (צילום הדס פרטוש פלאש 90)
איש התקשורת והמגיש עופר חדד לא נשאר אדיש לתגובות הסוערות על מותם של הילדים במהלך חיסול בכירי הטרור ואומר: "מי שאין בו כאב על ילדים שנהרגים צריך לבדוק מה דפוק אצלו". חדד טרח לציין כי: "מי שמאשים את צה״ל בהרג חסר הבחנה ומכוון של ילדים בשנתם הוא נוכל".
חדד אמר בין השאר: "למי שזקוק לסדר ברור במציאות, ההבדל בינינו לבינם הוא שבשבוע שעבר הג׳יהאד שיגר טילים במתכוון ליישובי הדרום בצהרי היום בשעה שילדים יוצאים מגנים ובתי ספר. בתוך כך, בעוד רבים מחבריו באופוזיציה גיבו את החלטות הממשלה ואת פעילות צה"ל בעזה, חבר הכנסת עופר כסיף מתייחס למותם של שני הילדים ואומר כי מדובר ב'טבח".
 
ובינתיים דרמה בלוח השידורים של רשת 13, על פי הדיווח של עיתונאי 'ידיעות אחרונות' רן בוקר: "במשך שנים ניסו ברשת 13 להעביר את אמנון לוי למשבצת של 17:00 בערב, אך הוא סירב מכיוון שזו השעה בה רפי רשף משדר בערוץ המתחרה".
אחרי שהחל לעבוד על העונה החדשה של התכנית 'פנים אמיתיות', לוי נעתר לבקשה של מנהלי הערוץ ובשבועות הקרובים יגיש בשעה 17:00 ויתמודד ראש בראש עם תכניתו של העמית משכבר הימים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כסיף
    סש 05/2023/09
    הגב לתגובה זו
    3 1
    עפר כסיף . . תמיד היה במפלגות הערביות איזה יהודי מחמד , כמו עלה בננה להסתרת האמת . אם היו פוגעים בילדים משגרי הרקטות מעזה . כאן בכפרים הערביים היו מחלקים סוכריות .
    סגור