בארץ

שבועות ספורים לפני המצעד: "מקווה ששליסל יגמור את העבודה"

תגובה אנונימית שנשלחה בתגובה למייל שהופץ על ידי הבית הפתוח בירושלים, מצליחה להעלות את המתח לפני המצעד השנתי שמתקיים בירושלים: "איך אתם חוגגים את מחלת הנפש הזו"
מערכת ice | 
מצעד הגאווה (צילום פלאש 90/ רוני עופר)
"מקווה ששליסל יגמור את העבודה", כך כתב משיב אנונימי למייל שהופץ על ידי "הבית הפתוח בירושלים", לקראת מצעד הגאווה שצפוי להתקיים בירושלים בקרוב. המשיב האנונימי הגיב למייל וכתב: "מקווה שישי שליסל יהיה שם לגמור את העבודה שהוא התחיל. גועל נפש, איך חוגגים את מחלת הנפש הזאת". המשיב שלח מייל נוסף בו כתב: "המקום שלכם הוא לא על הקיר, אלא על העץ, תלויים עם חבל עבה".
על פי ציטוט שהובא ב"ישראל היום", מנכ"ל הבית הפתוח, אלון שחר, אמר כי: "התרגלנו למציאות שבה קהילת הלהט"ב היא מושא לשנאה ורוע של קבוצות ואנשים קיצוניים". מנכ"ל הבית הפתוח המשיך וכתב: "המצעד ימשיך לצעוד ללא עוררין ויהיה בו מקום לכל אחד ואחת".
כזכור, במצעד הגאווה שהתקיים בשנת 2015 בירושלים, ישי שליסל רצח את שירה בנקי ז"ל בדקירות סכין. בנקי הייתה אז בת 15. שליסל ביצע את הרצח המתועב חודש לאחר שסיים לרצות עונש מאסר של 10 שנות מאסר. גם במקרה הזה, שליסל הורשע בניסיון תקיפה במצעד הגאווה שנערך בירושלים בשנת 2005.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה