בארץ

מרד בליכוד? זה הח"כ שהחליט להחרים את ההצבעות בכנסת

בן גביר לא לבד: גם בליכוד זועמים על מדיניות ההכלה של הממשלה בעזה והפעם דני דנון שלא מתכוון לעשות חיים קלים לנתניהו
דוד זולדן | 
בנימין נתניהו וניר ברקת
דני דנון תחת מתקפה: דני דנון תקף את דנון בקבוצת ווטצאפ של השרים והח"כים בליכוד וכתב: "דני דנון שוב אתה לא מגיע להצבעה בלי להתקזז, זה חוסר אחריות, זה מהלך לא ליכודי ואף לא מכובד. לא נאפשר המשך התנהלות כזאת. על כולנו מוטלת החובה והאחריות הקואליציונית".
מוקדם יותר תקף חבר הכנסת דני דנון מהליכוד: "כדי לשקם את ההרתעה היינו צריכים לקום הבוקר ולשמוע כמה מחבלים חוסלו הלילה בתקיפות. אם ממשיכים להפציץ עמדות ריקות אנחנו מזמינים את הסבב הבא. ככה לא בונים הרתעה".
גם חבר הכנסת, צבי סוכות מעוצמה יהודית, כתב: "מאוכזב מאוד הבוקר הזה. המשוואה מול חמאס עדיין לא שונתה, חולשה גררה חולשה וכשהטרור מצפון ובצפון השומרון לא חוטף מכה קשה בכל הגזרות מבינים את המסר".
סוכות הוסיף: "עזה היא קן צרעות שהתפתח למפלצת בעקבות ההתנתקות. חמאס לאורך השנים ידע שממשלת ישראל לא תלך איתו עד הסוף ולכן מרשה לעצמו עוד ועוד. המשוואה הזו צריכה להישבר ובחלק היחסי המשמעותי שלנו כשותפים בממשלה נעשה הכל כדי להצליח. לא מכיר שום דרך אחרת לשנות את המשוואה".
אלמוג כהן התעמת עם מוחים בשדרות והזהיר: "תגובה רופסת שמזמינה את הסבב הבא. התגובה הרופסת של צה"ל בוודאות מזמינה את הסבב הבא שימשיך ויפגע בחיי ילדינו ובמרקם החיים התקין של תושבי העוטף והדרום אשר שמו מבטחם בנו. לא אאפשר בשום פנים ואופן את הפיכת חלוצי הנגב והדרום לתושבים סוג ב׳".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה