בארץ

המסעדה הדרומית נפגעה מירי הטילים: הנזק הגדול שנגרם נחשף

מגיש וכתב הדרום של חדשות 13, אלמוג בוקר, חשף את התמונה העגומה של מסעדת סושימוטו הריקה בשדרות על רקע ירי הטילים מרצועת עזה: "5 שולחנות כל הערב, כך נראים החיים בעוטף עזה"
מערכת ice | 
שיגור טילים מעזה (צילום פלאש 90/ עבד רחים חטיב)
אחרי מתקפת הטילים על ישובי עוטף עזה (אמש), שכללה ירי של עשרות טילים מרצועת עזה לעבר ישראל, כולל פגיעות מרסיסים בבית בחוף אשקלון, מגיש חדשות 13 וכתב חדשות 13 באזור הדרום, אלמוג בוקר, חושף עד כמה התמונה באזור הדרום, בדגש על העיר שדרות שסמוכה לגבול עזה, עגום, כאשר בתוך העיר שדרות נרשמו שלוש פגיעות במהלך הסבב הנוכחי.
אלמוג בוקר העלה ציוץ בנוגע למצב המתוח וכתב: "משאיר רגע בצד את השאלה, האם כך אמורה להיראות תגובה למטח של עשרות רקטות לעבר ילדים שחוזרים מבית ספר. האם לא הגיע הזמן, שהדרג המדיני יעדכן את התושבים שתם הסבב ולא נקבל על כך עדכון מארגוני הטרור בעזה? זה המינימום עבור התושבים שהתעוררו הבוקר מרקטה שהתפוצצה להם בחצר הבית. כמאה רקטות שוגרו במהלך היממה האחרונה לעבר שטח ישראל".

בציוץ נוסף, עוד מאתמול, בוקר הציג את המצב העגום בו מסעדת 'סושימוטו' המוכרת בשדרות נותרה ריקה מאדם בעקבות האזעקות, כאשר לצד התמונה העצובה של המסעדה הריקה כתב: "סושימוטו שדרות: 5 שולחנות כל הערב. כך נראים החיים בעוטף עזה. ואל תדאגו, אף אחד לא יפצה אותם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה