בארץ

מרגש: עמותת עמינדב קיימה טקס לכבוד מאיה די ז"ל

מנכ"ל רשות השירות הלאומי-אזרחי, ראובן פינסקי, נכח אמש בכנס האביב של עמותת עמינדב שהוקדש לזכרה ועילוי נשמתה של מאיה די הי"ד שנרצחה עם אמה ואחותה בפיגוע בבקעת הירדן בחודש שעבר
מערכת ice | 
ראובן פינסקי בכנס עמינדב
אתמול (יום ב') התקיים במדרשת ביחד בירוחם, מקום שירותה של מאיה די הי"ד, טקס הנצחה לזכרה. במהלך הכנס מתנדבות השירות הלאומי-אזרחי לקחו חלק בסדנאות פרטיות ומעצימות, נחשפו לדמותה יוצאת הדופן של מאיה די, למדו בחברותא עם החניכות של מאיה במדרשת קמה, קיימו פעילות אתגרית בדגש על תכונותיה של מאיה וערכו סיור בירוחם שעסק בעיירות הפיתוח והפערים החברתיים, כסמל לפסיפס האנושי שמאיה סייעה לו והקיפה את עצמה בו.
את הסמינר חתם טקס ההנצחה במעמד מנכ"ל רשות השירות הלאומי-אזרחי, ראובן פינסקי שנאם בטקס: "החיים צומחים בעוצמה מתוככי היגון. אני נפעם מהפעילות המשמעותית של כל בנות הדרום בעמותת עמינדב שירות לאומי שנעשה לזכרה לעילוי נשמתה ולזכותה של משפחת די האהובה ומאיה ששירתה בגרעין ירוחם. מאז הלוויה הקשה והביקור, הכל כך מעצים בשבעה ולאחר ששמעתי שוב ושוב את הרב ליאו די ההכרה של עשיית הטוב, חשיבת הטוב והרגשת הטוב התעצמה אצלי. אני קורא לכולם, בואו נוסיף טוב בכל מקום באמצעות המעשים, נחשוב טוב בראש ונרגיש המון טוב בלב ויחד נקיים בעצמנו את צוואת המשפחה, עם ישראל חי!".
הרב צבי במברגר, מנכ"ל עמותת עמינדב שירות לאומי: ״איבדנו בת, כבה אורה... היום כולנו מכירים את מאיה. אנחנו צריכים להמשיך את העשייה של מאיה. המרצחים רצו לרצוח שני דברים, את הגוף ואת העשייה - במקרה הזה של מאיה לצערנו הרב הם הצליחו להשיג את זממם הם כיבו עשייה - אבל אנחנו יכולים להכיר את העשייה ולהתחייב להמשיך את העשייה. ודאי תנצרו כך את העשייה של מאיה. יהי זכרה של מאיה, רינה ולוסי ברוך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה