ויראלי

משטרת ישראל בהלם: בן 14 הטריד שוטרים והכין מטעני דמה

משטרת ישראל איתרה ועיכבה לחקירה נער בן 14, תושב העיר בני ברק, החשוד בהטרדות טלפוניות של מוקד 100 של משטרת ישראל, אזעקות שווא של שוטרים והכנת מטעני דמה
מערכת ice | 
שוטרים (צילום unsplash)
משטרת ישראל הודיעה הבוקר (שני) כי היא איתרה ועיכבה לחקירה נער בן 14, תושב העיר בני ברק, החשוד בהטרדות טלפוניות של מוקד 100 של משטרת ישראל, אזעקות שווא של שוטרים והכנת מטעני דמה.
על פי הודעת המשטרה, המקרה החמור התרחש במהלך השבועיים האחרונים, בהם התקבלו מספר אירועים במוקד 100 של משטרת ישראל אודות אירועים של חפץ חשוד במספר מוקדים בעיר בני ברק. לכלל האירועים בהם הזעיק אותו נער את המשטרה סתם, הגיעו שוטרים כמקובל, אולם הוברר כי מדובר בדיווחי סרק של המודיע שדיווח למוקד 100 והכין מטעני דמה.
אתמול בערב שוטרי תחנת המשטרה של בני ברק איתרו את החשוד, בן 14 מבני ברק, והוא עוכב לחקירה בתחנת המשטרה בבני ברק, שבסיומה שוחרר החשוד בן ה-14 בהטרדת השוטרים בתנאים מגבילים. חקירת המקרה נמשכת.
ממשטרת ישראל נמסר כי "משטרת ישראל רואה בחומרה הטרדות טלפוניות במוקדי החירום, הגורמות לעומס על הקווים, הארכת זמני השירות, העסקת כוחות בשטח ופגיעה ביכולת לתת מענה מהיר לאירועי אמת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה