משפט

רצח מחריד בישראל: דקר את אשתו ושני ילדיו בזמן שישנו

רצח מזעזע התרחש הלילה (בין ראשון לשני) בעיר טייבה, זאת לאחר שעל פי החשד, גבר רצח את אשתו שבשנות ה-20 לחייה את שני בניו, בן חצי שנה ושנתיים, כאשר דקר אותם למוות בזמן שישנו
מערכת ice | 
זירת הרצח בטייבה (צילום דוברות משטרת ישראל)
רצח מזעזע התרחש הלילה (בין ראשון לשני) בעיר טייבה, זאת לאחר שעל פי החשד, גבר רצח את אשתו שבשנות ה-20 לחייה את שני בניו, בן חצי שנה ושנתיים. שנה. שוטרי תחנת טייבה הוזעקו לזירה בסביבות השעה 2 וחצי לפנות בוקר ועצרו את האב החשוד במעשה.
על פי החשד הגבר רצח את אשתו ואת שני בניו בדקירות סכין, ככל הנראה בזמן שישנו. חוקרי המעבדה לזיהוי פלילי (מז"פ) הגיעו לבית כדי לאסוף ממצאים פורנזיים. פאראמדיק מד"א מוחמד עראקי סיפר: "כשהגענו למקום המראה היה מזעזע ביותר. ראינו אישה, תינוק ופעוט מחוסרי הכרה, עם סימני אלימות. ביצענו בדיקות רפואיות וניסינו להציל אותם. הם היו ללא סימני חיים ולצערנו, לא נותר לנו אלא לקבוע את מותם של השלושה".
בתוך כך, מפקד מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון, הגיע לזירה וביצע בה הערכת מצב מיוחדת. כהן הטיל את החקירה הרגישה על היחידה ללוחמה בפשיעה (יל"פ) של מרחב שרון, במסגרתה,  סקרו בפניו קציני החקירות, הזיהוי הפלילי ופיקוד התחנה והמרחב את הממצאים שנותחו עד כה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה