ויראלי

חשיפה מזעזעת: האם שרצחה את ילדיה ניסתה לעשות להם ביטוח חיים

לורי וואלו דייבל, בת 49, שעומדת למשפט בימים אלו על רצח ילדיה - טיילי ריאן בת ה-16 וג'ושוע לוואלו בן ה-7, חיפשה באינטרנט איך לעשות ביטוח חיים לילדיה מספר שבועות לפני שרצחה אותם באכזריות, כאשר על פי חיפושיה, עולה החשד כי היא רצחה את אשתו הראשונה של חבר שלה דאז
מערכת ice | 
זירת פשע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
לורי וואלו דייבל, בת 49, שעומדת למשפט בימים אלו על רצח ילדיה - טיילי ריאן בת ה-16 וג'ושוע לוואלו בן ה-7, חיפשה באינטרנט איך לעשות ביטוח חיים לילדיה מספר שבועות לפני שרצחה אותם באכזריות.
עוד עולה מהמשפט כי באותו היום בו נרצחה אשתו הראשונה של החבר שלה דאז, היא חיפשה שמלות כלה באינטרנט, ועל פי החשד זממה לרצוח אותה. כך העידה במשפט שלה אתמול (שני) אנליסטית ה-FBI ניקול היידמן.
היידמן סיפרה שמישהו שמשתמש בחשבון הג'ימייל "lollytime4ever" של Vallow Daybell חיפש בגוגל "פוליסת ביטוח חיים בגרבר" ו"ביטוח חיים לילדים" ב-19 ביולי 2019, מספר שבועות אחרי שרצחה אותם. כמה ימים לאחר מכן, אותו חשבון ג'ימייל בדק גם איך למכור כלב נחייה, כשעל פי הדיווחים, ג'יי ג'יי בנה, שהיה על הספקטרום האוטיסטי, השתמש בכלב נחייה. 
טיילי וג'יי.ג'יי. נראו לאחרונה בחיים בספטמבר 2019, שבועות ספורים לאחר ששני החיפושים בוצעו, כאשר לאחר מכן הם נעדרו. רק כמה חודשים לאחר מכן, המשטרה מצאה את שרידי גופותיהם של הילדים בחצר האחורית של הבית, כאשר גופת הילדה בותרה ונשרפה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה