בארץ

סון הר-מלך עלתה ליישוב חומש: "לאכלס מחדש את היישובים"

"אחרי שנים בהן עלינו לחומש כל יום עצמאות כדי למחות על הגירוש, השנה התרגשתי להגיע לחומש כדי להשתתף בתפילת הודיה מיוחדת על ביטול חוק ההתנתקות שהשגנו אחרי שנים של מאבק ציבורי", אמרה הח"כית
מערכת ice | 
לימור סון הר מלך (צילום פלאש 90)
מאות עלו הבוקר (רביעי) לתפילת יום עצמאות חגיגית ביישוב חומש ,זאת לאחר שלפני חודש ביטלה הכנסת את חוק ההתנתקות, שאסר על ישראלים להיכנס לשטחי היישובים שפונו. בתפילה החגיגית השתתפו מאות בני אדם וביניהם אישי ציבור.
ח״כ לימור סון הר מלך, שגורשה מביתה והובילה את החוק לביטול ההתנתקות, אמרה במהלך העלייה: ״יום העצמאות השנה הוא מרגש במיוחד, קשה לתאר במילים את גודל ההודיה והתקווה ואופטימיות שהוא מביא איתו".
"אחרי שנים בהן עלינו לחומש כל יום עצמאות כדי למחות על הגירוש, השנה התרגשתי להגיע לחומש כדי להשתתף בתפילת הודיה מיוחדת על ביטול חוק ההתנתקות שהשגנו אחרי שנים של מאבק ציבורי", הוסיפה סון הר מלך.
"חגיגת ההודיה הזו, עם אנשי ונשות חומש האהובים, מבטאת טוב יותר מכל דבר אחר את המשמעות האמיתית של עצמאות יהודית וריבונות בארצנו. כמובן שעבור עצמאות מלאה יש לנו עוד דרך שראשיתה באיכלוסם מחדש של היישובים שגורשו ובהמשך בניית יישובים רבים נוספים בכל רחבי ארץ ישראל״, כך סיכמה הח"כית.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה