ויראלי

בזמן טקס המשואות בהר הרצל: מפגינים מחו והפריעו לנאום אוחנה

בזמן טקס המשואות בהר הרצל שבירושלים לכבוד יום העצמאות ה-75 של ישראל, מפגינים רבים הגיעו למחות נגד הרפורמה המשפטית, והפריעו לנאומו של יו"ר הכנסת, אמיר אוחנה, וכמו כן, נערכת הפגנת ענק של "מסיבת העצמאות" של המפגינים בקפלן
מערכת ice |  6
טקס הדלקת המשואות (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
בזמן טקס המשואות בהר הרצל שבירושלים לכבוד יום העצמאות ה-75 של ישראל, מפגינים רבים הגיעו למחות נגד הרפורמה המשפטית, תחת הכותרת "נלחמים על הדמוקרטיה, משחררים את הר הרצל", שבה נוכחים כאלף איש.
בזמן שהוקרן נאומו המוקלט של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שרו "התקווה" בהפגנה בהר הרצל. בנוסף, על פי דיווח של כתבת חדשות 12, ענבל טוויזר, בזמן נאומו של יו"ר הכנסת אמיר אוחנה, נשמעו זמבורות רבות של המפגינים מבחוץ שהפריע במעט לאוחנה בנאומו.
בתוך כך, ברחוב קפלן שבסמוך לקריה שבתל אביב, ת" בהשתתפות עשרות אלפים במקום שהפך בארבעת החודשים האחרונים למוקד המחאה נגד המהפכה המשפטית. את האירוע בקפלן, המתקיים לדברי המארגנים בסימן מגילת העצמאות, מנחה אשת התקשורת לינוי בר גפן. במהלך ההפגנה, יקראו את המגילה אנשי ציבור שונים, בהם שר הביטחון לשעבר משה (בוגי) יעלון, הרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ ופרופ' יורם יובל. בנוסף, נציגים ממוקדי מחאות מרחבי הארץ יישאו דברים.
מארגני ההפגנה מסרו: "קרקס המחאה יופיע לאורך הערב ויקיים שורה של פעילויות במתחם, ויתקיימו פעילויות בנושא מגילת העצמאות. מדינת ישראל מציינת 75 להיווסדה תחת מתקפה אדירה על הדמוקרטיה הישראלית שקורעת את העם. למול התוקפים נעמדים מיליוני ישראלים אוהבי המדינה, שלא מוכנים לוותר על פסיק מהדמוקרטיה והשוויון. אנו מזמינים את הציבור הרחב להיאבק איתנו למען עצמאות הדמוקרטיה הישראלית".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    בהצלחה אוחנה בהצלחה ממשלת ימין
    יהודי 04/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאחל הצלחה רבה לאמיר אוחנה איש שב'כ לשעבר ויו'ר הכנסת וגם עו'ד גאווה לעדה המרוקאית בישראל מאחל לו להתחתן עם אישה יפה ואיתה להקים בית נאמן בישראל
    סגור
  • 5.
    יהודים תתעוררו השמאל האנרכיסטי לא מקבל את תוצאות הבחירו (ל"ת)
    מגיב 04/2023/26
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 4.
    לא הרגישו כלום , הם היו כמו אוויר
    מזהה אתרים מוטים 04/2023/26
    הגב לתגובה זו
    5 0
    האנרכיסטים הבזויים היו בלתי מורגשים , טקס מעולה ומכובד , שאפו למירי רגב .
    סגור
  • 3.
    "הטיפשים"
    *+* 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    7 0
    עד היום חשבתי על "המפגינים" ובעיקר על מנהיגיהם שהם מפגינים עבור משהו, אבל היום התברר לי שהם פשוט ט י פ ש י ם ומנהיגיהם עלובי-חיים.
    סגור
  • 2.
    גיבורים (ל"ת)
    עמליה 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • 1.
    מפגינים
    דליה 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    7 5
    שמלאנים אנרכסיטים בושה לכו בושה
    סגור