בארץ

עובד זר תקף נערה ברחוב – כבאי שעבר במקום הציל אותה

כבאי שחזר מעבודתו בשעת לילה מאוחרת באשדוד הבחין בעובד זר שיכור, חצי עירום, ודיווח למשטרה. כעבור זמן קצר הלם השיכור באגרופו בעוצמה בנערה שעברה ברחוב. הכבאי הצליח להשתלט עליו והתוקף נלכד
מערכת ice |  1
תקיפה (צילום shutterstock)
תקיפה אכזרית של נערה אקראית על ידי עובד זר באמצע הרחוב באשדוד, נקטעה בזכות תושייתו של כבאי עובר אורח שהצליח להשתלט עליו עד הגעת המשטרה.
סיפורו של איש הכבאות וההצלה יוסי ברק הובא ב"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין. ברק חזר לביתו באשדוד במוצאי שבת בשעת לילה מאוחרת, ולפתע הבחין בעובד זר שמכנסיו מופשלים והוא מבצע מעשים מגונים בעצמו. הוא מיהר להתקשר למשטרה בתוך שהוא עוקב אחרי הגבר הנמלט – עד שלפתע הגבר הלם באגרופו בנערה שנקרתה בדרכו.

"כבר בתחילה רציתי לעצור את הבחור, אך המשטרה אמרה לי בפירוש לא לעשות שום דבר באותו הרגע ורק לשמור איתו על קשר עין", סיפר ברק. "לאחר שתיים-שלוש דקות יצאתי מהמכונית כי ראיתי אנשים שמתקרבים אליו ורציתי להרחיק אותם מהסיטואציה הזאת. לאחר כ-100 מטרים הבחור הגיע לכיכר וראה נער שנוסע על קורקינט חשמלי. הוא ניסה להשליך עליו את הבירה ובמזל פספס אותו".
"הוא המשיך ללכת, עבר במעבר החצייה וראה מספר נערות מתקרבות אליו. לפתע הוא שינה את ההליכה שלו, מהליכה בגילופין להליכה חדורת מטרה, עדכנתי את המשטרה שהוא מתקרב לנערות ושככל הנראה הולך לקרות פה איזה אקט".
ברק סיפר כי התקדם למקום בריצה, בעת שהתוקף הגיע לאחת הנערות והלם בה בחוזקה במכת אגרוף. הכבאי לא איבד תושייה ומיהר להדוף אותו, להפיל אותו לרצפה ולרתק אותו.
"הנערה המסכנה בכתה המון, הייתה בהיסטריה", סיפר ברק. "היא לא הבינה מאיפה האדם הזה הגיע אליה פתאום, ומאיפה אני הגעתי. כמה שניות אחרי כן הגיעה המשטרה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אז?
    מרק 04/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יקבל חודשיים עבודות. ובפעם הבא יאנוס ואולי גם ירצח כי לא תמיד יהיה כבאי בסביבה.
    סגור