בארץ

מטריד: תושבי העיר מדווחים על גבר אלמוני המכה אנשים ברחוב

תושבים רבים בעיר רמת גן מדווחים על אדם, רעול פנים שמסתובב בעיר ומכה אנשים ללא סיבה. "יש חשש גדול ברחובות, לא רק לי, אלא גם לעוד תושבים"
מערכת ice | 
ניידת משטרה (צילום shutterstock)
תמי, תושבת רמת גן הלכה לביתה שנמצא ברחוב הפטמן עד שלפתע צץ גבר עם קפוצ'ון ופנים מכוסות. תמי פרסמה פוסט בפייסבוק בקבוצה של תושבי רמת גן שם כתבה: "שפת הגוף שלו נראתה חשודה". אך עוד לפני שהבינה מה הן כוונותיו, הוא תקף אותה. "הוא התקרב אליו ותקף אותי", סיפרה תמי על האירוע הקשה שחוותה. "הוא נתן לי בוקס בראש ובפנים והפיל לי את המשקפיים".
בשיחה של תמי עם N12 היא אמרה: "יש חשש גדול ברחובות, לא רק לי, אלא גם לעוד תושבים. לא נעים ללכת ברחוב בידיעה שהוא עדיין מסתובב". תושבים רבים שראו את הפוסט המדובר הגיבו כי הם גם נתקלו בתוקף. רק ברביעי האחרון הדס, תושבת העיר אמרה כי: "לרגע אחד הסתכלתי אחורה וקלטתי גבר מחוץ לבניין שעומד ובוהה בי, היה לו קפוצ'ון על הפנים, תיק גב, חפץ חד והוא עמד מוזר".
היא המשיכה: "מספיק שהייתי בוהה שנייה בפלאפון והוא היה מצליח להגיע אלי, הוא היה מפוצץ אותי. רצתי לחדר המדרגות ושמעתי את הצעדים שלו אחרי, נכנסתי לדירה שלי ונעלתי את הדלת".
ממשטרת ישראל נמסר: "מיד עם קבלת התלונה במשטרה, נפתחה חקירה במהלכה בוצעו מגוון פעולות לרבות חקירת חשוד. בסיום ובהתאם לתשתית הראייתית, הוחלט על סגירת התיק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה