בארץ

רצח נוסף בחברה הערבית: נקבע מותו של פצוע מירי בצפון

בשעות הצוהריים כוחות מד"א הוזעקו לזירת ירי בתחנת דלק בסמוך לקיבוץ יפעת. זמן קצר לאחר הגעת הכוחות למקום הם נאלצו לקבוע את מותו. מתברר כי הירי התקיים על רקע סכסוך בין עבריינים והקורבן היה תושב המועצה המקומית אכסאל
מערכת ice | 
חטיפה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
הרוג נוסף בחברה הערבית: בשעות הצוהריים היום (שלישי) כוחות מד"א הוזעקו לזירת ירי בתחנת דלק בסמוך לקיבוץ יפעת. זמן קצר לאחר הגעת הכוחות למקום הם נאלצו לקבוע את מותו. מתברר כי הירי התקיים על רקע סכסוך בין עבריינים והקורבן היה תושב המועצה המקומית אכסאל. טרם נעצרו חשודים בירי.
כאמור לא מדובר ברצח הראשון השנה בחברה הערבית, או בשנים האחרונות בכלל. הרצח היום מתווסף למצבה ארוכה של יותר מ-50 הרוגים מתחילת השנה הזו בלבד. מספר אירועים דומים התרחשו רק בסופ"ש האחרון, בהם המוות של נער בן 11 בלבד ברהט, רצח של תושב שפרעם בחיפה, הרצח של הצעיר חמזה אבו גאנם בלוד בעת שחזר מתפילה בבוקר ועוד.
לצד זאת, בתחילת השבוע דווח על אירוע רצח נוסף ששילב גורם אלימות נוסף: רצח נשים. בראשון דווח כי צעיר בן 28 הביא את אחותו בת ה-26, כשגרונה משוסף, לתחנת מד"א בערד ושם הודה במעשה הנורא: "שחטתי אותה". על פי החשד מדובר במקרה של רצח על רקע כבוד המשפחה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה